Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval ez a hülye tegnap megint alakított. Ugyebár megint kölcsönadtam neki 10000-et azzal a kitétellel, hogy 12-t ad vissza. Múlt héten kellett volna visszaadnia. Nevezzetek karót nyeltnek, vagy köcsögnek, de én tegnap közöltem vele msn-en, hogy ez a szám már 13. Persze nem tetszett neki. Nekiállt hisztizni. Én meg tárgyilagosan közöltem vele, hogy egy seggfej, mert megígérte, hogy visszaadja és nekem az össz pénzem nála csücsül és ne velem gecizzen, mert különben is ő mondta nagy mellénnyel, hogy leszarja, hogy 12-t kell visszadnia, ő visszaadja. De, hogy én miért nem tudok lemondani a 2-ről. Azért te barom, mert én nem keresek havonta X száz ezer forintot, azért. És anyámtól meg nem kérek, mert spec nincs munkahelye. Ezért bazdmeg. Erre szépen belémrúgott, hogy jó, akkor innentől mindent én fizetek magamnak. Ja, és mégvalami:

8. Közölte, hogy mostantól mindent én fizetek magamnak. Hozzáteszem, hogy ezt oldjam meg havi kb. 10000 ft-ból. Kössz szépen bazdmeg. (ELŐZMÉNY: Vita a kölcsönről, amit baszott időben megadni. BOSSZÚ: Szépen ráöntöttem, hogy mit gondolok róla, mindenfajta cenzúra nélkül. FOLYOMÁNY: Bocsánatot kért és én lettem a nap hőse. De, azért baszódjon meg.)

Mondtam neki, hogy jól van te kurva, akkor mostantól itthon fogunk ülni minden egyes alkalommal, amikor találkozunk. Ha, neki ez kell, akkor tessék! Fürödjön meg a saját fosában, engem ne rángasson bele. Én elvagyok itthon. Úgyhogy lényeg, hogy ez a 8. pontja. Még van 2. Úgyhogy ez azért gecire szarul esett, hogy ezzel baszogat. Miközben nagyon jól tudja, hogy nincs pénzem. A kurva ... Na, ő nem az, ő egy nagyon rendes asszony.

Szerző: Vyky  2012.02.07. 13:12 Szólj hozzá!

Címkék: pénz előzmény bosszú folyomány nincs pénzem 8. pont 12 helyett 13 rendes asszony cenzúra nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr354075100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása