Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az egész ott kezdődött, hogy reggel nem csinált nekem anyu fincsi eper turmixot, hanem ihattam a szokásos cappucinót. Hát hurrá.

Aztán mentünk egy barátosném ruhaüzletébe, felpróbáltam 2 ruhát, amivel nagyon szemeztem. Mindössze 2 probléma volt: 1 - az a ruha, ami nekem tetszett, az mutternak nem, és még a szabása is kicsit el lett baszva, 2 - az a ruha, ami mutternak tetszett, az meg nekem nem, és ráadásul még nagy is volt rám.

Utána irány az Auchan. Muterkám kitalálta, hogy szandált akar venni magának. Krisztus a mennyben. Ezt már múlt héten bejátszotta, hát akkor is agyfaszt kaptam. És, most megint. Mond uram, ó, mit vétettem? Na jó, tudom, hogy sokat, de leszarom, és akkor is. Szóval csoda történt, mert talált magának egy normális papucsot, és egész hamar.

Időközben egyeztettem a dadogóssal, hogy akkor a héten miként találkozunk. Mondtam neki, hogy pénteken kéne jönni Auchan-ba, mert akkor kezdenek árusítani egy jó kis maxi ruhát, és csak 1500ft-ba kerül, és, ha tetszik, akkor szó nélkül megveszem. Illetve... Szóval az jutott eszembe, hogy majd Ő megveszi nekem, és esetleg én később kifizetem. Ha úgy gondolom. Ha úgy lesz rá pénzem. De reménykedem abban, hogy elfelejti a visszafizetést, és amúgy is jön nekem egy maxi ruhával. Úgyhogy fizess paraszt, fizess!!! Meg mondtam ennek az okosnak, hogy szombaton nem érek rá. Kérdezte, hogy miért. Hát, drága barátom, azért nem, mert... Most mondtam volna meg neki, hogy jószerével dugni hívom át egy exemet? Megjegyzem, erről exem még nem tud, de nem fog tiltakozni... Szóval a fedősztori az lett, hogy "találkozom egy ismerősömmel és elmegyünk dumálgatni, meg ilyenek". Még ez sem a teljes igazság, mert ezalatt mutter ott ült mellettem, és mégsem mondhattam, hogy exem kocsmázást tervez a haverjaival, ahol úgy akarok felöltözni, mint egy büdös kurva. De, úgy fogok, nem érdekel! Hadd csorgassák a nyálukat! Hadd lássam, hogy látják rajtam, hogy nőből vagyok! :P Szóval aztán jött az sms a hülyétől, hogy pedig szombatra mozit terveztünk. Hát, bazdmeg, nem mondtuk ki konkrétan, hogy mozi. És amúgy is. Hadd osszam már be a saját időmet! Leszarom! :D Szóval, megírtam neki szépen, hogy akkor miért nem megyünk pénteken moziba. Így a kecske is jól lakik és a káposzta is megmarad. Az úgy neki nem jó, mert nem tudja, hogy pénteken mikor érkezik (miközben kb 5 perccel azelőtt azt mondta telóba, hogy 7-8 között, de mindegy, hülye, mint tudjuk, hülye...) szóval nem tetszik neki a dolog. Hát, kedves barátom, akkor így jártál!

Aztán jöttek az Auchanban az idióta vén faszok és picsák, meg egy fiatal picsa is. És egyik sem tudott olvasni! Történt ugyanis, hogy vettük anyuval a kajához kellő dolgokat, amiket le kell mérni mérlegen és rá kell rakni a matricát, amin az ár van. És ezek az okos népek mindig pont előttem álltak és szerencsétlenkedtek... Én meg voltam olyan geci rendes és segítettem nekik. Az első még hagyján volt, de a harmadik után már kezdtem besokallni.

Ezután pedig megláttam a sátánt! Na jó, nem egészen, de majdnem. Ugyanis szépen velem szemben jött a "gyejós néni", akinek köszönhetően anno szilveszterkor mentem pótvizsgázni. A világ másik végére. De, azért bassza meg, kinyaltam magam az alkalomra. Hát, mert, meg kell adni a módját a dolgoknak! :D

Este fél 8-ra mentem aztán Zumbára. Itt szeretném megjegyezni, hogy hivatalosan is felvettem a zumbát az utált sportok listájára... Valami hihetetlen mód szerencsétlenkedtem. Bár, az edző hasa szép kockás volt. :P És csak 25 éves, de bassza meg, van egy 21 éves barátnője. Bár, csak március óta vannak együtt és én meg 22 vagyok, na, de mindegy. Szóval olyan szerencsétlenül éreztem magamat. :( Mint egy 10 éves trampli picsa a balett órán. Nagyon szar érzés volt. Kb a sírás kerülgetett. És, hogy még übereljem itt a pozitív élményeket, kb 5 perc után a szívem is nekiállt fájni, de megállás nélkül. Hurrá. Már csak az hiányzott volna, hogy ott essek össze. És még minden porcikám is fájt. És baszott bemelegítést tartani a srác. Az pedig minden ilyen sport előtt fontos. No mindegy. És persze kicsi fejem az első sorban szerencsétlenkedett. Annyira kínos volt. A tükörbe bele se mertem nézni. Inkább néztem a srácot, vagy barátosnémat. Szóval olyan "emelkedett" hangulati állapotban jöttem haza. El is döntöttem, hogy majd szépen holnap fogok hajat mosni és borotválkozni, mert ez egyszerűen most kibaszottul nem tud izgatni.

És a pont az "I-n" pedig az, hogy van egy srác, aki már egy ideje ismerősöm face-n, de rám írt love-on, hogy ismi meg minden. No, de elég is az hozzá, hogy megkérdeztem tőle, hogy hogyan is áll a dohányzással. No, kiderült, hogy ő bagózik, de igyekszik leszokni, de olyan nehéz. Ez még hagyján. De, amikor beírt egy ilyet, hogy "pedig nem is olyan rossz". Anyád picsája bazdmeg. Kapásból leírtam neki 6 dolgot, ami nem is olyan rossz: egy finom csokoládé, egy adag pacalpörkölt, egy boros kóla, egy csók, egy jó szex, egy dumaparti a spanokkal. Ezek nem rossz dolgok. Persze erre csak küldte a mosolygó fejet, de írni semmi értelmeset sem tudott.

Szóval továbbra is maradt az az exem, amelyik nagyon nyomul rám mostanság. Tegnap pl kaptam is tőle egy nagyon szép szál vörös rózsát. Kedves tőle, meg minden. De, nem tudom hova tenni az egészet. Mondja, hogy szeret, de én meg nem úgy és nem annyira, és nem tudom, hogy ez átfordulhat-e még szerelembe. Tudnék én hűséges lenni hozzá, nem arról van szó, de én már szerelemből akarok lenni valakivel, nem csak a szexért, vagy nem csak azért, hogy simán csak legyen valakim. Az úgy nem lenne buli. Én mindent akarok, mert ilyen kis telhetetlen vagyok. 

Szerző: Vyky  2012.06.06. 23:07 Szólj hozzá!

Címkék: mozi sms tánc cigaretta pénz idióta péntek balhé ex vén face zumba dadogós

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr824570379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása