Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Face-n beszélem ezzel az okossal, hogy mi a stájsz. Épp elújságolja, hogy mindenki azzal cseszteti, hogy mi a szitu a lányokkal. Hogy ő nem tudja. Noss, te fasz, tudom én helyetted is, le is írom...

Az első számú: Amelyiknek múltkor ugrott a mobil vásárlással kapcsolatban. Hát, én arról azt tudom, hogy 80%, hogy összejönnek. Amekkora fasz, még igazam is lesz a végén. Pedig nem kéne, az a csaj egy nulla, és persze tudom, hogy ő soha a büdös életben nem lesz olyan jó, mint én. Ezt mégpedig a dadogós mondta kb. szó szerint! :D

A kettes számú: Egy picsa, aki (azt hiszem) 19 évesen szült egy gyereket egy olyan srácnak, aki kurvára nem érdemelte volna meg. Ez egy dolog. A csajnak elbaszott egy élete van. De, persze, ezt is a gyerek fogja megszívni. Csóri baba, sajnálom. Szóval ezt a csajt elvileg leszarja. De a spiné meg oltogatja, hogy miért szar a fejére.

A hármas számú: Röviden: élete szerelme. És ezt írta neki face-n nemrég: "Csà ha edig nem kerestél,akkor ezutàn se ted köszi". Hát, ez a nőszemély is tud írni aztán. Szóval ez meg írt neki egy válaszlevelet. Saját állítása szerint "szépet". Hát, az nem tudom, hogy hol szép levél, hogy csak leírtam, hogy miért nem tudtam átmenni, de ez a hülye tudja. Nálam az lenne a szép levél, hogy elküldöm a picsába a másikat, hogy tudja hol a helye és kit baszogasson. :D Mondjuk egy lovat! ... Időközben csak kibökte, hogy le is baszta, de csak finoman. Jajj, a kis nyuszi lelkű, istenkém. Attól, mert annyira szereti, attól még nem kéne így be sunyulni. De, ő tudja.... Gyorsan le is oltottam, hogy tudja, hol a helye, és tudomásul is vette. XD Hát, én behalok ezen az emberen.

Amúgy hurrá, holnap talizok ezzel a szépségessel. Annyira sok kedvem van hozzá. De, legalább vezethetek. :P Ennyi haszna csak van. Meg, gyűjthetem az anyagot az újabb bejegyzéshez. Eskü, olyan kezdek lenni, mint egy jó újságíró. Összegyűjtöm a szükséges információkat, mielőtt megalkotnám a nagy cikket. :D

Szerző: Vyky  2012.05.03. 23:44 Szólj hozzá!

Címkék: mobil msn cikk nyúl csajok péntek újságíró baba nyuszi oltás vezetés kiegészítés face válasz adatgyűjtés rutin haszon elbaszott élet csicska hopp élete szerelme

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr534487473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása