Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No, megint sikerült jó rég utoljára írnom ide. De nem volt valami nagy a forgalmam, úgyhogy nem volt parás. Igen egyszerű oka van annak, hogy elhanyagolom a blogot: Nem találkozok a dadogóssal. Mióta van pasim, hétvégenként nála vagyok, mivel ő hét közben dolgozik, és a dadogós meg lusta lejönni oda, ahol a drágám lakik. Úgyhogy bekaphatja a batyu faszt. De, tegnap találkoztunk, hát lett is írni valóm egyből, ugyanis action volt...

Adott a dolog, hogy a dadogós haverja nem hajlandó velem szóba állni isten tudja hány hónapja, merthogy én anno, amikor "kivételesen" összekaptam a dadogóssal, és otthagytam őket, akkor a haverját is jól kiosztottam sms-ben. (Erről még anno született szerintem bejegyzés, házi feladat megkeresni annak, aki szeretné...) Szóval akkor az az egoista felkapta a vizet, hogy így még senki sem beszélt vele, és miegymás, és, hogy ő onnantól nem hajlandó találkozni velem.

A lényeg az, hogy hétfőn elhozta a dadogós a haverját, hogy mi most béküljünk meg. De baszod, hogy nekem nincs bajom azzal az emberrel. Nagy a pofája, ezt le is írtam neki, ő meg "kiszállt az életemből". Ilyen egyszerű. Nincs ezen mit ragozni. Ő leszart engem, én pedig elfelejtettem. No, szó szót követett, mondtuk egymásnak a magunkét, aztán végül béke jobbot nyújtottunk egymásnak. A béke megköttetett. Megkönnyebbültem egy kissé, de semmi különös. Bocsánatot persze nem kértem, mert én NEM vagyok olyan. Ezt a dadogós tudja a legjobban. Mondtam én neki pár meredek dolgot (persze minden esetben kurvára igazam volt, de ezt most nem itt részletezném ki), de sosem kértem utána bocsánatot. Pedig ő elvárta volna. Haha. Neki ahhoz előbb kéne felkelnie, hogy bocsánatot kérjek tőle. Jó, persze a világ történelem során előfordult már az eset, de az sem a dadogóssal esett meg.

Meg nemsokára megy ez a két jómadár nyaralni. Én nem megyek velük. Erre több okom is van: Hónapforduló a párommal, páromnak koncert, és próba, és amúgy is. Nem vagyok én vele olyan viszonylatban. Meg oltanak, hogy majd ők engem hogy partiba vágnak nyaralás alatt. Na, ezért sem akarok menni, Nem úgy, mintha lenne bármi esélye egyiknek is, de, akkor sem. Nincs kedvem két részeg férfit nézni. Mivel én nem vagyok annyira ivós + bírom a piát, így garantáltan ez lenne az eredmény. Még, ha nem lenne pasim, akkor mennék, mert 1 hét ingyen élés úgy, hogy dől a pia, plusz külföld is befigyel, az maga lenne a kánaán, de nincs mit tenni, a párom jobban megérdemli a társaságomat. :P Plusz azon a héten, amikor ezek a faszok nyaralnak, én pont nem fogok már mikulásozni, így ki akarom használni a szitut.  Próbálják rágni a fülemet, hogy ez lesz az évszázad bulija, de engem annyira nem tud meghatni...

Szerző: Vyky  2012.08.14. 22:04 Szólj hozzá!

Címkék: idióta nyaralás békítés bocsánat kérés egoista dadogós helyi menő gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr44712720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása