Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azért bazd meg, hogy amikor kezdek lelkesedni, hogy na, végre lesz egy srác, akinek szintén nincs sok ideje, de csodák csodájára nem csak dugni akar, akkor, tessék, kiderül, hogy MÉGIS BAZDMEG. Csak kár, hogy az adatlapján nem ez szerepelt... Konkrétan a legelső mondata az, ami nem erről árulkodik. De nem is érdekel.

Nem akarom túlkomplikálni, de lehet, hogy ez valami "jelzés" volt, hogy mégis azzal az exxel kéne jobban törődnöm? Hát, én nem tudom. Annyiszor megszívtam már, hogy összejöttem egy exxel, hittem abban, hogy NA, most talán jobb lesz, de minden egyes alkalommal rá kellett jönnöm, hogy felmelegítve csak a leves jó, egy ex nem. De, nem tudom. Hátha, most mégis?!? A bajom mindössze az, hogy pl tegnap előtt is el akartam mondani a srácnak, hogy miként gondolkodom a témában, de mindig csinál valami olyat, amitől meggondolom magam, vagy simán csak elfelejtem, hogy igazából mit is akartam. Ez így NEM FAIR PLAY! :/ De, megígérem, hogy összeszedem magam és a legközelebbi találkozón majd elmondom neki, hogy mit is gondolok. Ha kell, akkor leírom egy darab papírra és szó szerint felolvasom neki. Lehet, hogy ez így hülyén hangzik, de, ha egyszer csak így tudom normálisan kimondani, amit akarok, akkor NEM ÉRDEKEL!!

Szerző: Vyky  2012.05.23. 13:18 Szólj hozzá!

Címkék: idióta ex pofán vágás

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr744536422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása