Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem árulok el túl nagy titkot, amikor azt mondom, hogy a dadogós továbbra is hülye, és a felfogó képessége igen alacsony szintű.

Egy átlag héten ugyebár csütörtök - vasárnap között taliznánk. DE! Azt végre sikerült elérnem, hogy ne talizzunk már minden nap, mert én ezt a majom mód csüngést kurvára kezdem unni. Na jó, lenne az a kivétel, hogy kivel nem unnám, de ez egy másik történet. Szóval, alább ez a 4 nap szétbontva:

Csütörtök: Eleve nem taliztunk, nem is beszéltünk róla. Hál' istennek. Írtam ennek az okosnak, hogy nem tudunk pénteken meg szombaton talizni.

Péntek: Ez a napi ütközés azért lett lefújva, mert egyik exem nálam aludt, mert kitúrták a szobájából. De ez a hülye nem olvasta az üzit és így felhívott... Hogy van-e nálam meleg víz? Mi a faszom? :D Nem vagyok én hotel... Meg fürdő. Azt hiszem, nincs ilyen felirat a lakásomon. Szóval mondtam neki, hogy van. Hogy ő fürödhetne-e nálam. Én így visszakérdeztem, hogy nem olvastad, hogy ma nem tudunk talizni, mert nálam alszik exem? Hát, ő nem olvasta, mert korlátozták a netüket otthon (persze, te barom, ha befizetted volna a csekket, akkor nem szoptál volna, de hát mit várunk...), és így a facebook-ot se tudta nézni. Zárójeles rész: Akármilyen szar a net, a facebook működik! Ezt biztos, hogy nem tudja ez az ész. Szóval aztán megkérdeztem az exemet, aki az ágyon ült, hogy átjöhet-e ez a fasz fürdeni (bár én magam is tudtam a választ) és ő azt mondta, hogy nem. Erről ennyit. Nagy nehezen felfogta, hogy NEM!

Szombat: Nemsokkal a pénteki beszélgetés után írt egy sms-t, hogy akkor szombaton meg vasárnap talizunk-e? Hát, nem kedves barátom, nem. Pislogtam kettőt, az exem kérdezte is, hogy mi van? Hát, én felhívattam magamat ezzel a jómadárral. Mondtam neki, hogy akkor úgy tűnik, tényleg nem olvastad az üzimet, mert abban leírtam, hogy szombaton se tudunk talizni, mert (és most jön a gyönyörű kamu duma) anyám kitalálta, hogy aludjak náluk. Ügyes vagyok, ugye? :D Amúgy se lett volna kedvem ütközni ezzel az okossal, plusz exem meg adta a kellő löketet a kitaláció megalkotásához. És itt villant meg csodálatos felfogó képessége. Amikor mondtam neki az ottalvós dolgot, akkor így visszakérdezett, hogy akkor nem talizunk? Hát bazdmeg, szerinted mi a túrós isten faszát mondtam neked 2 szaros perccel előbb? Ha azt mondom, hogy anyámnál alszom, szerinted majd kiugrok veled talizni? Szüld már meg az épeszű gondolatot... És, akkor megint visszakérdez, hogy akkor se pénteken, se szombaton? Anyám borogass, letépem az arcomat. Hát melyik részét nem lehetett érteni annak, amit mondtam bazdmeeeeeg?!?!?!!?! De, nagy nehezen (elvileg) felfogta a dolgot. És, akkor így arcoskodva mondta, hogy jól van. Akkor kapd be kedvesem, minek arcoskodsz megint? Uncsi vagy! Találj ki valami újat! Ja, bocsi, nem megy, ahhoz képzelőerő kéne... Szóval benyögte, hogy akkor csak vasárnap talizunk? Hát, hogy ezt a hihetetlen zsenialitást honnan szülte, azt nem tudom... XD

Vasárnap: A beszélgetés azzal folytatódott, hogy akkor ma mikor talizzunk. Mondtam neki, hogy jöjjön este 7-re. És megint jött az értetlenkedés, hogy olyan későőőőn? Hát, mit gondolsz, miért mondtam 7 órát? Talán azért, mert az államvizsgámra tanulok? Na? Mit szólsz? Nehéz volt kitalálni? Segítek... IGEN! Nehéz munka. És megint elő vette az arcát és megint nagyon benyögte, hogy akkor jól van, akkor 7 óra. Noss, én is így gondoltam, hogy szépen tudomásul veszed. Úgyhogy ma talizunk. Jajj, annyira, de annyira várom. :D

Más. Megkérdezte a nálam alvó exem, hogy miért tartom a kapcsolatot ezzel a szánalmas emberrel? Én így teljesen egyértelműen csak 3 szót mondtam neki: A. PÉNZ. MIATT. Ilyen egyszerű. Pénz. Anyagi érdek. Hogy elvisz mindenfelé, és ez nekem egy huncut vasamba nem kerül. No, persze, amikor nálam döglünk és én (természetes módon) elfoglalom magamat pl a fonással, akkor ez egyből nekiáll hisztizni, hogy ilyen unalmas lenne? Hát, jó kislány vagyok, és nem vágom rá, hogy IGEN, hanem egyből mondom neki, hogy nem (kivételesen bazdmeg nélkül), hanem csak be akarom már fejezni. De, ez nem fogja fel. Bezzeg exem. Őt nem zavarta. Csak összebújtunk és fontam. Ilyen egyszerű. Hamar abba is hagytam.

Még egy kis más. Nemsokára az államvizsga kerül életem útján elébem. Miután megszereztem, tartani fogok egy eseményt. Amin elégetem a főiskolai papírjaimat. Mindent. Kivétel az összefoglalt államvizsga anyagomat és a pszichológia szigorlat cuccomat. Mert azokat: meg. kell. tartanom. Szóval erre a kis eseményre a dadogóst is elhívom, plusz még pár jó barátot. Az egyikükkel beszéltem erről az eseményről, és röpke 10 perc után már ott tartottunk, hogy miként fogjuk idegileg kikészíteni a dadogóst. Mert ugye az ismeretes, hogy ez a zseniális ember nem képes elviselni, ha egy olyan társaságban, amelynek ő is a része, én jól érzem magamat másokkal. Egyszerűen ilyen önző és az alkalmazkodó képesség teljes hiányának birtokosa is. Meg ugye a kicsi egója nem viseli el, ha nála nagyobb KAN van a csoportban. Márpedig abból lesz még terveim szerint 5 db. Plusz 3 lány. Szépen leszünk, azt hiszem. :) Mint egy szép nagy csoport. Szóval olyan gonoszak vagyunk, hogy már egyből ezt tervezzük. De hát istenkém. Ez van. XD

... ahhoz képest, hogy nem is akartam most sokat írni...

Szerző: Vyky  2012.05.13. 09:59 Szólj hozzá!

Címkék: telefon internet alvás hülye sms szoba pénz vasárnap szombat péntek csütörtök csekk titok fürdés ex számla más meleg víz felfogó képesség arcoskodás 3 szó

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr184505268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása