Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért is csalódtam pozitívan? Noss, ami azt illeti azért, mert nem hittem el, hogy akkora kihagyás után ilyen szintű alkalmazási képesség megmarad. Akkor, most magyarul is, igen. Szóval, arról van szó, hogy van nekem egy párom... Na jó, többet nincs kedvem leírni. A kimaradt láncszemeket mindenki rakja össze maga. :D Ja, és a fantázia elengedhető. ;) Sőt, KÖTELEZŐ elengedni. ;)

Miért is csalódtam negatívan? Hát, ki másról lenne szó, mint a dadogósról?!?! Nemrég kézhez kaptam a diplomámat (végre, SZABAD vagyok, istenem, el sem hiszem, mondjuk ott a helyszínen 20 percig olyan voltam, mint a felhúzós egér, amit nem lehet lelőni, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy), és raktam is fel netre képeket, amiket a másik felem fotózott, plusz még aki eljött velem. Szóval elég az hozzá, hogy ez a fasz egy büdös kurva szóval sem gratulált. De, még annyit sem, hogy ÜGYES VAGYOK, vagy valami. AKÁRMI. Még egy kibaszott fotót se lájkolt az albumban. Még egy levelet sem írt. Se sms, se semmi. Azért a kurva anyját. És őt ismerem 2 éve, és ő mondja magáról, hogy a barátom. Na jó, hagyjuk már. :/ Ja, és amikor tegnap írt nekem sms-t, és én direkt úgy válaszoltam, hogy belefontam azt, hogy frissen diplomáztam, még arra sem kapcsolt, és nem írt semmi gratulációt. Azért ez gyönyörű, nem? :( Jah, meg amikor beszéltem a dadogóssal telefonon (persze ő hívott fel engem, hát nehogy már az én pénzem menjen el), és mondtam neki, hogy csak augusztus elején tudunk majd találkozni, akkor semmi hiszti, semmi kiakadás. Meg még nekiállt vallatni, hogy kivel és hova megyek nyaralni. Hát közöd bazdmeg? De, azért elmondtam neki, hogy érezze a törődést. Lehet is, hogy az első nyaralásom helyszínére le fogom csábítani és ki fogjuk készíteni. :D Bár, ez a többiektől is függ. :D És a VICC, hogy a szomszéd lépcsőházban lakó exemmel, amikor véletlenül összefutottam, a maga módján még ő is gratulált nekem, amit meg is köszöntem. Azért vannak még kedves emberek. Pedig vele nem is tartom a kapcsolatot.

Szabadságra megyek drága olvasók. Ugyanis most péntektől augusztus 3-ig 2 nyaraláson is részt fogok venni. Az egyiken a fiatalsággal megyünk nyaralni, a másikon pedig a másik felemmel, és a családjával fogok nyaralozni. :D Ennek annyira örülök, hogy így összejöttek a dolgok. :) Szóval igyekszem majd posztolni, de szerintem legközelebb a 16-i hét elején tudok majd írni. 

Szerző: Vyky  2012.07.10. 11:55 Szólj hozzá!

Címkék: szabadság nyaralás diploma csalódás dadogós

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr444639624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása