Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval ímhol az első blogbejegyzés, amely a közönség kérdését hivatott megválaszolni...

Szóval, hogy akkor a dadogós mi a túrós faszért nem állította át magát egy bizonyos oldalon arra, hogy kapcsolatban. No, én ennek tegnap utána jártam. Az első indok az, hogy a csaj elvileg nincs fent ezen az oldalon (na persze), a második pedig az, hogy úgy fest, nem lesznek együtt valami sokáig. Hogy a csaj azon hisztizik, hogy miért kell a dadogósnak dolgoznia. Noss, azért kell dolgoznia te hülye picsa, hogy legyen pénze, amit rám költhet. XD Meg azért magára is. Mert megengedtem. No, de most viccen kívül, a csaj hisztije nem tetszett ennek a jómadárnak.

Egyébként meg nagyon pedzegeti azt ez a hülye, hogy akkor majd augusztus végén menjek vele nyaralni. Ööö, inkább nem kéne. Nem akarok. Most egy hétig játsszam meg neki, hogy jajj, de jó vele? Ráadásul a világ végén lennénk. Bár, ha kell, én onnan is haza jövök, nem gecizek ilyen téren. Szóval meg az sem lenne, mint tavaly, hogy hagynám magam "olyan" téren ezzel mintegy megkönnyítve a dolgát. Meg amúgy is. Augusztus elején fogok nekiállni munkát keresni. És, teszem azt, mi van akkor, hogyha egyből találok is? Bár, ha nem találok, akkor is...  Mondjuk bekamuzni nem lenne értelme azt, hogy találtam melót, de akkor sincs kedvem vele menni sehova nyaralni.

És, ami még eszembe jutott... Van ez a hülye exem, akinek a legújabb mániája én vagyok, tegnap küldött egy olyan  levelet neten, olyan nyálasat, hogy befosok. Most nyilván azt várja, hogy kezdjek el én is ájuldozni, hogy jajj, de mennyire szeretem, csak "sajnos" ez kurvára nincsen így. Jó, el tudnám vele hitetni, hogy úgy szeretem, hogy belehalok, de annak meg nincs értelme. És kedvem sincs hozzá. Hasznom lenne belőle, de ahhoz meg minek járjak vele... Meg arra van más is simán. Úgyhogy szerintem majd ezt a dolgot igyekszem rövid úton elcsitítani... :D

Szerző: Vyky  2012.06.16. 11:36 Szólj hozzá!

Címkék: közönség ex face

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr384591832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása