Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Úgy, úgy, jó kiskutya. XD Szóval pénteken, hajnalán beszéltem ezzel az okossal és lényeg, hogy írta, hogy "5 percet vársz". Hát, anyádnak se parancsolhatsz, hát nekem se akarj, bár tudom, hogy ez a fostalicska nem igazán van a helyesírás birtokában. Kötelességemnek éreztem, hogy azonnal felvilágosítsam, hogy miként is kéne írnia, épp az előbb írt okomra hivatkozva. No, elég az hozzá, hogy vártam 5 percet... 10-et... 20-at. Na, a 22. perc után mentem aludni, kapcsoltam ki a gépet, de azért még előtte megírtam neki, hogy az az 5 perc letelt 4x is, úgyhogy éccakát. Másnap néztem meg az msn-t és ez a hülye meg cseszett valami elköszönő dolgot írni, ki is lépett. Oda is írtam neki, hogy szépen elköszönt, meg azt, hogy szevasz. Aztán most meg nyávog nekem, hogy ő mikor nem köszönt el... Hát, én fogtam szépen az előzményeket és bemásoltam az ide vonatkozó részt. Hát, ne fárasszon már engem. Olvassa vissza az üzeneteit, aztán rájön. Vagy nem. XD Szóval aztán szépen bocsánatot kért. Jó kutya. :D

Meg ma délután 5 és fél 6 között érkezik. Remélem, hogy hozza... Nem... NAGYON remélem, hogy hozza a 6000ft-ot, amivel jön nekem, mert megyek be a suliba szerdán, hogy megvegyem a könyvet, amit egy barátnőm ajánlott nekem, mondván, hogy az talán végre helyrerakja az elbaszott életemet. Szóval, ha azt megveszem, marad /tegnap este számoltam meg/ kb 800ft apróm. Azzal meg kitörölhetem. Szóval a 6000-ből ugye 5 az, ami megy elrakásra, azt az ezrest pedig szépen berakom a tárcámba. Mert megőrülök, ha nincs nálam legalább egy kis pénz. Ez kell nekem ahhoz, hogy "biztonságban" érezzem magamat.

Ja és persze említenem sem kell, hogy nemigazán van kedvem vele találkozni. És a vonzás törvénye azért működött megint, mert egy haverom megkérdezte, hogy nem jöhetne-e át, mert nem akar otthon lenni /erre megvan a jó oka/. Mondtam neki, hogy jöjjön, de jön ez az okos is. Akkor ő nem jön. De mondtam neki, hogy gyere, mert a dadogós olyan parádés viselkedést fog levágni, hogy azt öröm lesz nézni. :D De ő akkor sem akarja. Akkor kapd be kedvesem, pedig én felajánlottam. Még a fedőduma is fél másodperc alatt megszületett a fejemben. A rosszkedvű barát... és értsd meg te dadogós hülye, hogy most szüksége van a társaságomra. Ha meg nem érted meg, akkor húzz a gecibe. :D Jó alkalom lett volna arra, hogy leoltsam. De áhh, most találhatok ki valami mást. Sebaj, ilyenekre úgyis kerítek időt. :)

Szerző: Vyky  2012.04.29. 14:53 Szólj hozzá!

Címkék: msn kutya helyesírás logika megmentő érkezés kifogás elköszönés pénz áll a házhoz nincs kedvem találkozni

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr34479322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása