Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No, tegnap voltam a dadogóssal, meg a nagy haverjával moziban. A legújabb Bond filmet néztük meg. A film egész fain volt. Azon kívül is jól eldumáltunk. A dadogós kivételesen normális volt, mint, ahogy a haverja is. Csak az a nagyképű majom valamiért féltékeny rám. No, hát most tehetek én róla, hogy a dadogósnál ezek szerint ilyenek a prioritások? :D NEM, nem tehetek. ÉN csak önmagam vagyok. Ha kell, akkor lebaszom, ha kell, akkor örömködök vele. Ilyen egyszerű a képlet. Az eredmény pedig látható.

Aztán sorry a szűkkörű olvasó közönségtől, hogy ritkán írok, csak az utóbbi időben nem találkoztam ezzel a jómadárral, aztán most a semmiről semmit se lehet írni logikusan. De, ha minden igaz, akkor mostanában változhatnak a dolgok. De, erről mindenképpen értesülni fog a közönség. :)

Szerző: Vyky  2012.10.28. 11:39 Szólj hozzá!

Címkék: film mozi prioritás dadogós

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr504874642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása