Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ma úgy volt, hogy 7-8 között érkezik ez a fostalicska. Ehhez képest MOST küldött egy sms-t, hogy még csak most ért haza és lehet, hogy csak fél 9-re ér át. Hát, akkor baszódj meg kedvesem. Így, ahogy mondom. Ez olyan unalmas. Mi a fasznak ígérgeti, hogy ekkor meg ekkor érkezik, ha az úgysem jön össze. Egyszerűen csak érkezzen valamikor én meg várok itthon, mint a hülye. Nem is értem, hogy miért húzom fel magamat ezen még mindig. Talán, mert túlságosan naiv vagyok. Biztosan így van. Bár, annyira már ismerem ezt a barmot, hogy eszembe sem jut addig felöltözni, ameddig nem csörög rám, hogy már a környéken jár... Ezzel már befürödtem egy párszor, de nem szeretem én ezt a játékot...

Szerző: Vyky  2012.05.04. 19:26 Szólj hozzá!

Címkék: sms késés szívás balhé naiv

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr144488988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása