Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A csajok terén még mindig szerencsétlen, a fekete hajúról azt mondta, hogy biztos éjszakás műszakban dolgozik, mert nem beszélt vele egy ideje. Persze, szerintem csak megjött a csaj esze és megpattant. A szőkével meg lelkendezik nekem, hogy mindennap beszél. Még TŐLEM is akkor köszön el msn-en, ha a SZŐKE lelép, mert akkor utána már nincs fent értelmes ember. Te tuskó. Te paraszt. Én talán nem vagyok eléggé értelmes? Hát, nálad 100x értelmesebb vagyok, az fix. Te paraszt. De ez még semmi.

Ez megint villantott a bunkóság terén. Most este bedobtam egy pár virslit a mikróba, mert valamit akartam harapni. Megkérdeztem előtte, hogy kér-e majd. Akkor azt mondta, hogy igen. Na, elkészült a virsli, mellétoltam egy kicsi majonézt. Leülök mellé. Kínálom, aszondja nem kér. Mondom, miért? Hát, mert, ha mikróban készül akkor ennyi erővel nyersen is megehetné. Na, ne már. Megint megkínálom. Erre ilyet szól, hogy Ő SZART NEM ESZIK. Hát, a szaros pofájú kurva anyádat, te paraszt. Ha megkínállak étellel, akkor egyél te bunkó. Hogy lehet ez ilyen paraszt? Fogtam is és nekiálltam elkapcsolgatni a tv-t. Megtaláltam egy jó kis animációs sorozatot és azon hagytam. Erre ez nekiáll ugatni, hogy nézzük már azt. Értitek, AZT. De melyiket, te idióta barom állat? Erre persze mondtam neki, hogy pontosan AZT nézzük. Erre ez közölte, hogy jó, akkor hazamegy. Menjél is, te bunkó, de azért tudd, hogy a bunkó és paraszt stílusod csak bunkóságot szül a részemről pláne, hogy a menstruációm előtti pár nap miatt hisztisebb vagyok a kelleténél. Aztán, amikor kikúszott az ajtóhoz, majdnem elszóltam magam neki, hogy "majd a blogon találkozunk de bunkó". De, aztán tartottam a számat. Komolyan, nem hiszem el, hogy ekkora suttyó bazdmeg. Hogy ilyen finnyás kis csíra. De, ettől nem lehet túl sokat várni.

Szerző: Vyky  2012.01.21. 00:16 Szólj hozzá!

Címkék: msn elszólás virsli hazamegy mikró fekete hajú éjszakai műszak animációs sorozat szőke hajú szart nem eszik blogon találkozunk

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr673603085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása