Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Picsába, hogy megint pofára kellett esnem. Szóval az úgy volt, hogy tegnap találkoztam egy sráccal. Tök jól elvoltunk, meg minden, de a végén közölte, hogy KÜLSŐLEGES problémái vannak velem. De ezek után még, amikor elköszöntünk még szájra-puszit adott. Most meg felvett "arckönyvre". Na, majd ott én megmondom neki, hogy drága cicavirág, ha tegnap így finoman közölted a dolgokat, akkor NE akarjon tőlem semmit. Szóval ennek kapcsán beszéltem a dadogóssal és ő is mondta, hogy nekem ez egy ilyen hülyeségem, hogy túl hamar akarok találkozni az adott pasival, amelyikkel beszélgetek neten. Hát, bakker. Talán nem fogok hetekig beszélgetni egy pasival, hogy aztán szívás legyen a dologból. Nekem ehhez nincsen türelmem. Derüljön ki egyből, hogy hányadán állunk és ne gecizzünk már a dolgokkal. Szóval legyen ez naivság, vagy akármi. Akkor az vagyok.

Szerző: Vyky  2012.03.26. 12:34 Szólj hozzá!

Címkék: túl hamar külsőleg naivság

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr364340976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása