Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Száz évente egyszer előfordul olyan, hogy este 10-kor kapcsolom ki a gépet, hogy tudjak egy kicsit olvasni nyugodtan az ágyamban, mert ilyenre már rég nem volt lehetőségem és erre ez a dadogós idióta nem elkezd hisztizni rajta? Most épp az volt a nyűge, hogy majd MÁSKOR olvasok. Naná. Majd pont Ő fogja megmondani. Hagyjuk már. Szóval szépen megmondtam neki, hogy majd szerdán úgy is jössz (SAJNOS...) és akkor beszélgetünk. És akkor ez így minden nélkül ennyit ír, hogy "jó, szia". Most mi a fasz baja van? Meg is kérdeztem tőle, de baszott rá írni. Na, velem sem fogsz gecizni, bemásoltam még neki 2x is a kérdésemet, szépen egymás alá, hogy érezze a törődést. Persze egyből nekiállt mentegetőzni, hogy neki semmi baja nincsen. Na persze. Én meg a mikulás vagyok, kék bőrrel, sárga hajjal. Csakis. Szóval bazdmeg ennek az nem tetszik, hogy olvasok. Kapja be. Bár lehet, hogy azért nem csípi a dolgot, mert ő ugye nemigazán tud... Vagy inkább nemigazán AKAR.

Más. Szerdán ugye nála alszom. Hát, igen komoly összeget merek rá tenni, hogy BE FOG PRÓBÁLKOZNI. Mondom is a koreográfiát: Este már pihizőben vagyunk, ő jön, nyúlkál, eltolom, megint jön, eltolom, megint jön. Ez még vagy 3x, utána megkérdezi, hogy most mi a bajod, erre azt mondom, hogy "semmi, csak hagyjál már békén". Erre persze megsértődik. Én átfordulok a másik oldalamra. Ez vagy elfordul tőlem és kussol, vagy beül a gép elé. Ez 90%, hogy így lesz. De ezt majd csak csütörtök este fogom tudni megírni, mert szerdán ennél a hülyénél leszek este és NEM kockáztatom be, hogy idő előtt megtudja, hogy mekkora egy idióta a szememben. Szóval majd csütörtökön.

Ja és vasárnap megkérdezte, hogy hány pontot adnék a fejére 10-ből? Hát, izééé.... Mínusz 3 elég lesz? Erre mondtam neki, hogy "pontosan ez az a kérdés, amire úgy kell válaszolnom, hogy az NEKED tetsző legyen és nem úgy, ahogy ÉN gondolkodom". De végül persze teljesen hitelesen behazudtam, hogy 10-ből kap 5 pontot, mert "olyan átlag fejed van". Még példával is alátámasztottam, hogy kinél szebb. Ez a mocsok nekem is 5 pontot adott. Jó, nem vagyok annyira elszállva magamtól, hogy 12 pontot érdemlek a 10 pontból, mert tényleg vannak olyan szép lányok, hogy atyám, de azért egy 7 pontot megérdemlek, úgy érzem. Vagy 6,5-öt. Vagy MINIMUM 6-ot. De az már tényleg a legkevesebb.

Szerző: Vyky  2012.03.12. 22:26 Szólj hozzá!

Címkék: olvasás könyv idióta balhé forgatókönyv pontszámítás máskor olvasok be fog próbálkozni

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr424313008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása