Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap megint voltam olyan rendes és megengedtem a dadogósnak, hogy nálam aludjon. Csak, hogy érezze a törődést. Tegnap előtte azért elmentünk, és vett nekem egy tökre fain bevásárló szatyrot, tiszta dizááájnos, hát kellett. :) Aztán meg nálam múlattuk az időt. Meg ráfeküdtem arra, hogy nagyon cukiságos vagyok vele. Ugyanis van egy tipegő... Ami vagy 9000 vagy 8000 forint, attól függ, hogy hol veszem és színben van 1 eltérés közte. Szóval az nekem nagyon tetszik és sajnos most úgy alakul, hogy nem fogom tudni megvenni, mert nem kapok tanulmányi ösztöndíjat, mert ÉN kérek elnézést, de túl jól álltam a suliban. Szóval nekem KELL az a cipő. Feltéve, hogy ugye tudok benne járni és kényelmes meg minden. De, ha minden jó, akkor keményen rá fogok feküdni a témára.

Egyébként a dadogóst megint felhívta az a hülye csaj, amelyiket ver a pasija. Most érdekes módon, alig beszéltek csak pár percet. Az a csaj se ép. De a dadogós állítása szerint hamarosan szétmennek a pasijával, mert a csaj már nem is szereti. Hát, lelke rajta. Meg hiába mondja ez a hülye gyerek, hogy őt nem érdekli ez a picsa, de azért szívesen összejönne vele és, hát megdugná. Nem is egyszer. Engem akkor sem tudna elfelejteni. :) Egyszerűen túl jó vagyok ahhoz, hogy elfelejtsen. Hiába oltogat itt néha, hogy így meg úgy leszarna, TUDOM, hogy nem mond igazat. ;) Jöjjön össze neki ez a csaj, meg minden. Aztán legyen már vele egy normális szexuális élete. Mert, hogy velem nem volt, az biztos.

Újabb töltelék információ a múltból: Kiderült, hogy amikor én még csak ismerkedtem ezzel a hülyével, akkor neki állítólag több olyan nője volt, akiket kúrogatott is. Hát, ebből nem tudom, hogy mennyi igaz, hogy mennyire csak fel akar vele vágni. De, biztos így volt, biztos... :D

KIEGÉSZÍTÉS: A MAI NAP TÖRÖLTEM MAGAMAT EGY MÁSIK BLOGOS OLDALRÓL. ENNEK KAPCSÁN JUTOTT AZ ESZEMBE, HOGY TALÁN EZT A BLOGOT BŐVÍTENÉM KI AZZAL, HOGY MAGAMRÓL IS ÍROK, NEM CSAK ERRŐL A HÜLYÉRŐL. NOSS, MIK A VÉLEMÉNYEK? VÁROM A VÁLASZOKAT...

Szerző: Vyky  2012.02.24. 11:20 Szólj hozzá!

Címkék: bővítés én kérek elnézést rendes cuki vagyok tipegő dadogós bevárásló szatyor hülye csaj nem szarna le

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr624191729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása