Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap egy hülye fasz randipartner sikeresen megint pofára ejtett. Kár, hogy még mindig naiv vagyok és elhiszem, amit látok, meg beleélem magamat a dolgokba. No, mindegy. A lényeg, hogy ez a pöcs kitalálta, hogy menjünk bulizni. Hát, kurva sok kedvem volt hozzá, kb nulla. De, aztán rábeszélt, persze azért előtte jól kibeszéltem neki a srácot, hogy mekkora egy trágyadomb meg hasonlók. Elmentünk az első helyre, ahol kb még anno voltam ezzel a birkával, amikor még legelőször találkoztunk. Hát, azóta is szar a hely. Nekem nem tetszik. Szar a zene, meleg van vagy hideg. Sehogy sem jó. Aztán átmentünk egy másik helyre, ott csatlakozott 2 csaj ismerőse is, egy csúnyácska, meg egy másik szőke. Na, az a másik szőke fain csaj. Ja és itt kell megjegyeznem, hogy milyen jószívű tudok én lenni. Jelesül megkérdezte tőlem ez a szőke csaj, hogy járunk-e. Én meg mondtam neki, hogy nem. 100% hiteles voltam, láttam rajta, hogy bevette. Aztán még megkérdezte, hogy tervezzük-e. Arra is hiteles nemet mondtam neki. Lásd, te dadogós barom, hogy milyen rendes tudok lenni. De, aztán a kocsiban egy kicsit oltottam a csajok előtt. Hát, nehogy már. Szóval ott voltunk a második bulihelyen. Én azt az első alkalommal megszerettem, ami ugye pont a szülinapom volt. Szóval megjött a kedvem, nekiálltam táncolgatni, egy srác majdnem ki is hívott magával, de nem mentem, mert láttam, hogy bagós, az meg nekem továbbra sem kell. Ittunk a csajokkal egy kör jägert, pedig azt utálom. No, utána jobb feeling, táncolok a felfüggesztett láncoknál, a srácok lesnek, a csajok is sasolnak. De, ez a 2 tyúk meg semmi. Azt hittem, hogy feljönnek majd velem. Hívtam őket egy csomószor, de semmi. Aztán, otthagytuk a helyet, mert nekik nem tetszett. Kapják be. Pont, amikor megjön a kedvem, akkor azért le kell köpnie... Nehogy már jól érezzem magamat. :( De, aztán itthon nem unatkoztam, fogtam egy másik randipartnert egy társkereső oldalon. Igaz, hogy egy kicsit duci, de már kezdem leszarni. Csak, legyen már valaki. Valaki értelmes.

Szerző: Vyky  2012.01.28. 12:48 Szólj hozzá!

Címkék: buli kedv feeling jäger szívesség dadogós másik szőke 2 hely 100% hiteles fogtam 1 másikat

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr983963138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása