Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval úgy fest a dolog, hogy szombaton megyek ezzel a jómadárral bulizni. Na, meg elvileg jön a fekete hajú meg valami másik csaj, akit állítólag ez az ész-lény bármikor fel tudna szedni. Na persze. Bár, amilyen "szépség" az a csaj, még el is tudom képzelni. Szóval elvileg így 4-en mennénk bulizni. Hát, mondtam neki, hogy akkor szervezd meg a lányokat. De azt mondja, hogy PRÓBÁLJA. Ne próbáld te ökör, hanem TEDD. Egyetlen nemleges válasz az, ha pont este dolgoznak. Más indokot nem fogadok el. De, ez amilyen szerencsétlen, képes és nem fogja rábeszélni a lányokat. Pedig én annyira akarnám. Végre egyszer csajokkal táncolni egy go-go rúd körül. Végre ÚGY táncolni egyszer. Jó lenne. Aztán, oltottam is a barmot, hogyha nem fogom magamat jól érezni, akkor elverlek. :D Meg még egy másik érdekes kérdés lesz az, hogy ki üljön majd az anyósülésben. Evidens lenne, hogy ÉN, mert engem ismer a legrégebb óta és ÉN ÉN vagyok, szóval ez eleve a legjobb indok. De, ez most a fekete hajút is fel akarná szedni, úgyhogy lehet, hogy ő lesz az. Viszont én UTÁLOK hátul ülni.

Szerző: Vyky  2012.01.25. 11:54 Szólj hozzá!

Címkék: buli szépség barom próbál tedd fekete hajú táncolni anyósülés go-go rúd

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr923755575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása