Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap este átjött a marha, és kivételesen egészen normális volt. Azért persze leoltottam, hogy a múltkori dolog, az a "szart nem eszem" nagyon rosszul esett, de igazából, mintha nem is vette volna teljesen komolyan. De, amúgy egész normálisan elbeszélgettünk, kibeszéltünk egy suttyó srácot, akivel szombat este randiztam, és, aki igen szépen bele taposott a lelkembe, de, hát, ez van, túlélem. Csak az a kár, hogy tudom, hogy hol lakik. :) No, de mindegy is. A lényeg, hogy ezzel a majommal egész jól elvoltam, eldumáltunk, nasiztunk, ilyesmi. Úgyhogy most nem tudok olyan rossz dolgokat írni.

Az jutott eszembe, hogyha ez a hülye eléri a "10 legrosszabb cselekedet, amiért el kellett volna küldenem", akkor megadom neki a blogom címét. Csak, hogy tudja, hogy mit gondolok. Szóval most leírom az eddigi teljesítményét (törekszem az időbeli sorrendre): 

1: A legelején hazudott arról, hogy kivel dugott, meg kivel nem. (ELŐZMÉNY: Azt mondta, hogy, hát ő nem bízott bennem az elején és ezért nem mondta el. BOSSZÚ: Masszív lebaszások és kioktatás arról, hogy mi is az az őszinteség. FOLYOMÁNY: Azóta általában tudom, vagy kiderítem, hogy mikor-kivel. Bár, az őszintés dologból nem sokat fogott fel a mai napig sem...)

2: Amikor már a legjobb barátomnak tartottam, benyögött egy ilyet: "Ha összeszedsz valakit, akkor felejts el." (ELŐZMÉNY: Hát, hogy ő nem úgy gondolta, de valamit mondani akart, hogy tudjam. BOSSZÚ: Pont, amikor összeszedtem ezután egy srácot, és pont jóban voltam ezzel a féreggel, mosolyogva közöltem vele egy átbulizott este után, hogy "ja és kezdj hozzászokni a gondolathoz, hogy elfelejthetsz, ugyanis van valakim". FOLYOMÁNY: 3 napra taccsra vágtam.)

3: Hazudott arról, hogy kivel randizik, ezzel 3 napomat pokollá téve. (ELŐZMÉNY: Egy ocsmány nőjével kezdett megint találkozgatni, tagadta, kiderítettem. Bukta. Csúnyán bukta. BOSSZÚ: 2 hét masszív hanyagolás és lehordtam mindenféle geci, féregnek. FOLYOMÁNY: Azóta nem csinált ilyet, mert tudatosult benne talán, hogy mennyire földhöz tud vágni az ilyen dolog.)

4: Kibeszélt a legjobb haverjának a nőjével a hátam mögött, olyan dolgokat megbeszélve, ami nagyon is rám tartozott volna. (ELŐZMÉNY: Véletlen megtudtam a jelszavát facebook-on és kíváncsiságból beléptem. Így tudtam meg ezt a dolgot. BOSSZÚ: Szembesítés azzal a barátommal az oldalamon, akit ő nem szívlel, + 1 hetes taccsra vágás. FOLYOMÁNY: Sajnos, megváltoztatta a jelszavát, de majd azt is kiderítem.)

5: Úgy rámripakodott, hogy konkrétan megrettentem tőle. (ELŐZMÉNY: Vezetés közben belenyúltam. Ok, nem kellett volna, de neki sem. BOSSZÚ: Otthagytam a búsba, + többnapos taccsra vágás. FOLYOMÁNY: Azóta nem mert így rám szólni.)

6: "Szart nem eszem" dumát eresztett meg arra, amikor mikróban csináltam meg a virslit. (ELŐZMÉNY: Mikrózott virslit ő nem eszik. BOSSZÚ: Aljas hangnem, olyan sorozat nézése a tévében, amit utál, plusz hazaüldöztem a búsba. FOLYOMÁNY: Talán megbánta.)

7: Masszív "baszok én rá" duma, amitől a szőr feláll a hátamon és szívem szerint a torkát kitépném a helyéről. (ELŐZMÉNY: Ez valami idióta szokása, amire kurva sokszor megkértem, hogy szokjon le róla. BOSSZÚ: Egyszer faképnél hagytam, utána lehúztam egyébként meg masszív pofán csapkodás, hogy abba hagyja. FOLYOMÁNY: Talán le fog szokni róla, de én mindenesetre élvezem, hogy ütögetem.)

Egyenlőre ennyi. Még van 3 (HÁROM) lehetősége. Utána megy a cím. Aztán a balhé. :D De az lesz mind közül a legszebb.

Szerző: Vyky  2012.01.23. 12:02 Szólj hozzá!

Címkék: előzmény bosszú normális folyomány szart nem eszik 10 legrosszabb cselekedet 1-7 mind közül a legszebb

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr203740451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása