Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na, tegnap kiderítettem, hogy mit csinált drága dadogósom szilveszterkor. Csajozni volt! :D Mondom magamban, mi a fene, végre rájöttél, hogy az, ami a lábad között van, nem csak pisilésre való? Bár az, hogy fűzött 1 csajt még semmit se jelent. Szóval az úgy volt, hogy 2 csajjal (igen, KETTŐVEL) volt bulizni, de aztán jött a balhé. Hogy pont azt a csajt, akit fűzött, betalálta a volt pasija és nekiállt vele baszakodni, de persze ez a madárka képét nagyon szúrta, így lett a hepaj. De aszondja lehet, hogy szerelmes belé a csaj. Mondom NEBA'. Hát, aszondja az úgy volt, hogy már volt a csajban egy kicsi... és mondta neki, hogy szereti, és megcsókolta. Hát, mondom de király, hogy smárolt veled egy betintázott csaj. Meg mondta neki, hogy szereti. Persze, aki engem úgy leitat, hogy az nekem egy fillérembe se kerül, azt én is szeretem. :D Tudom, tudom, egy rohadt kis érdekember vagyok, de mit lehet tenni. Szóval smároltak. És még TŐLEM kérdezte meg tegnap egy az okos, hogy szerinte igazat mondott-e a csaj. Mert, hogy elvileg már az első randin is mondta neki a csaj. Persze, majd pont 2 perc alatt belédzúg valaki, nem? NEM! Max az lehet, hogy összetévesztette valakivel a lány, akit egykor szeretett. Éshát az alkohol meg tud olyan csinálni az emberrel, hogy hirtelen mindenkit "szeret". De mondtam ennek a birkának, hogy talán meg kéne kérdezni a csajt, hogy "szépanyámakkormostmiafaszahelyzet"? Erről ennyit. Neki legalább jobb volt a szilvesztere, mint nekem.

Óó és anyu is olyan kreatív tud lenni. Kitalálta, hogy csináljak ezzel a dadogóssal egy pót szilvesztert, mert hát a rendeset nem tudtuk együtt tölteni. Mondom neki, aha, ok, persze. Egyből el is ment az étvágyam meg minden életkedvem. Vele? Pót szilveszter? Köszi, de NEM! Max elvitetem magam moziba, mert úgyis van egy film, amit együtt akartunk megnézni. Na majd azt. És akkor az lesz a pótlás. És AJÁNLOM neki, hogy velem nézze meg és ne mással, mert akkor nagyon csúnyát fogok gondolni és mondani és írni róla.

A másik. Bakker, ezt a barmot még lejáratni sem lehet. Ugyebár volt az a lányismerőse, akit mégse kedvel annyira, mint amennyire úgy tűnt... Én meg tájékoztattam erről a lányt, facebook-on, levélben. Azóta semmi reagálás rá. Se a lány részéről, se a dadogó részéről. Gondoltam rá, hogy így rákérdezek a dadogónál, hogy "ééés, mi a helyzet ezzel a spinével". De inkább várok még pár napot. Hátha. Aztán max magamra boríttatom az asztalt.

Szerző: Vyky  2012.01.02. 17:03 Szólj hozzá!

Címkék: kreatív film mozi alkohol buli asztal 2 szilveszter randi balhé felderítés nyomozás csókolózás étvágy életkedv csajozni smárolás belédzúg pót szilveszter

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr763514278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása