Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nemrég írt egy sms-t ez az éles eszű, hogy nem-e akarok vele találkozni, mert most megy hazafelé. Mondom NEM bazdmeg! :D De, akkor most hogy is van ez? Tegnap még nem voltam érdemes az ajándékára, ma már meg látni akar, meg biztos, hajj de hiányzom neki? Döntse már el. Meg eleve. Örüljön neki, hogy megengedem, hogy holnap, a szülinapomon, elvigyen bulizni meg inni. :) Meg egyébként azon agyalok, hogy lehet, hogy odaadom neki a parfümöt, hogy azt higgye, hogy én milyen rendes vagyok. :D Miközben nem is. :P

Na, most hívott fel. Ez engem információs pultnak néz. :D Azt akarta tudni, hogy hol van Deichmann cipő üzlet. Hát, hála a gyors netemnek kb fél perc alatt meg tudtam neki mondani. És még kérdezi, hogy holnap elmegyek-e vele esetleg cipőt venni? Persze, drágám, a szülinapomon pont arra vágyom, hogy veled menjek cipőt venni NEKED. Mert, ha más lenne a helyzet, akkor szívesen mennék. Mondjuk, ha NEKEM venne cipőt. Vagy egy másik barátom hívna cipőt venni. Bár, meg lesz az érdekem abban is, ha neki veszünk cipőt. Ott, ahol megvesszük, vannak tápoldák, ahol meg majd szépen befizet nekem valami fincsi harapnivalóra. :D Mert hát a szegény gyermek éhezik! :D Ja és mondta, hogy majd HOLNAP felhív, hogy mikor érkezik... Hát de király vagy, tépjem le a fejedet... Még jó, hogy az utolsó pillanatban. Annyira szeretem az ilyet. Ennyi erővel üljek itthon, mint a hülye, majd őfelsége valamikor megcsörget, hogy itt vagyok a ház előtt. De nem érdekes, hogyha már visz bulizni, akkor oda fel kellene öltözni, meg smink, meg minden, ami azért nem 2 perc...

Ja igen... Megkérdezte 1-2 ismerősöm, hogy mi a fenéért tartom a kapcsolatot ezzel a birkával, ha ennyire birkaaa? Hát azért, mert a kajálások, a bulik, mozi..... :D Nevezzetek érdekembernek, szemét gecinek, vagy aminek csak akartok. DE! Én sosem mondom neki azt, hogy menjünk már ide vagy oda, csináljuk már ezt meg azt. Az ötletet Ő mondja, én csak rábólintok. Szóval ÁRTATLAN VAGYOK BÍRÓ ÚR!

Szerző: Vyky  2011.12.22. 20:21 Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat információ cipő találkozás érdekember

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr373489292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása