Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap találkoztam a dadogóssal. Adta a laza gyereket, mint mindig. Én meg azt éreztem, hogy ne lazázz itt nekem, mert nagyon véletlenül elküldelek a búsba. Szóval dumálgattunk a szokásos semleges témákról. Meg kiderült, hogy végül is azt a picsát, akit múltkor hozott magával, akinek ugrott a telefon vásárlással kapcsolatban, szóval most ő lett a helyettes a helyemre. De így mondta, hogy jó fej a csaj, meg minden, de mégse olyan, mint én. :D Hogy emberileg rendben van, jó arc, meg ilyenek, de nincs meg benne az, ami bennem. Istenem, ennyire ne nyalj már be nekem. :D Na jó, de. Csak nyugodtan. :) Engem nem zavar. SŐT! :P Örülök neki. Tudtam én, hogy úgysem fogsz tudni pótolni engem. Maximum próbálkozhatsz, de tökéletes helyettesítőt úgysem fogsz találni. És, már a szóhasználatommal is jeleztem, hogy HELYETTESÍTŐ. Aki csak amúgy is egy IDEIGLENES valaki. Egy időleges megoldás. Szóval ez volt. Aztán, miután hazament, küldött egy sms-t, hogy milyen jó volt a tali meg minden, meg, hogy ő milyen jól érezte magát, meg ilyenek. Atya úr isten. De nyálas. Most nem tudom, hogy ezt azért írta, mert nekem akart kedveskedni, mivel tudja, hogy szarul vagyok, vagy nem tudom. No, mindegy. Aztán, most is ír rám, hogy írjak majd neki, ha már nem tanulok, meg ilyenek. Ajj, annyira nincs nekem hozzá türelmem. Nem akarom, hogy megint rám akaszkodjon, nincs nekem ehhez energiám. Örültem, hogy leszakadt végre a köldök zsinórról.

Legközelebb elvileg vasárnap találkozok majd vele, akkor kapom majd meg a pénzemet is. Na, AZ a része jó lesz a dolognak. :D A többi meg majd kiderül.

Egyébként megkérdeztem tőle, hogy mi a helyzet az új fekete hajú picsával. Hát, kiderült, hogy az a nőszemély nagyon csúnyán elkúrta a dolgokat. Szóval az úgy volt, hogy mentek valahova és mondta a csajszi ennek a hülyének, hogy kanyarodjon le egy adott utcán, de ő nem kanyarodott (mondjuk tény, hogy néha vannak felfogásbeli nehézségei ennek a baromnak), ezen a csaj behisztizett. És a lényeg, hogy mondta a dadogós a csajnak, hogy ne hisztizzen már, de a csaj meg kb erre benyögte neki, hogy "tanuljál már meg beszélni". Hmm-hmm. Az baráti. Azért az a csaj elég fasz. Szóval a lényeg, hogy megállt a dadogós a kocsival az út közepén, kirakta a vészvillogót és így közölte a csajjal, hogy szálljon ki a kocsiból. A csaj ki is szállt. Hát, én voltam már egy párszor ideges erre a fasztalicskára, de sosem jöttem azzal, hogy tanuljon meg beszélni. Jó, volt már a nyelvem hegyén, hogy nyögje már ki bazdmeg, amit akar, de sosem mondtam neki, mert azért ekkora paraszt én sem vagyok. Na jó, paraszt vagyok, de nem úgy, meg nem annyira.

Szerző: Vyky  2012.04.26. 20:30 Szólj hozzá!

Címkék: msn sms pénz idióta kölcsön dadogós új fekete

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr654475302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása