Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap rám írt ez a szerencsétlenség. És, Krisztus a mennyben, én ezt úgy tudtam. Mármint, hogy Ő fog rám írni. Mert, most én mit akarjak egy ilyen embertől, aki egy hülye csicska, ráadásul velem szemben nem is őszinte úgy, hogy 2 év alatt többet volt velem, mint a saját anyám? No, de mindegy, legalább már tudom, hogy mennyit érek egyeseknek... Szóval így kérdezte, hogy mizu, én írtam neki a sablon választ, hogy sok a tanulás, agyfütyit kapok tőle, meg ilyenek. Ő meg írta, hogy ma megy temetésre. Hurrá. Nem vagyok bunkó, de ez engem miért kell, hogy érdekeljen. Mert, egyébként az a helyzet, hogy az anyjának a muterja murdelt meg nemrég. Előtte pár hónappal meg az apja. Szóval, most nem irigylem. Írtam is ennek a szerencsétlen baromnak, hogy tutujgassa a muterját, akkor is, ha úgy tűnik, hogy nem akarja. Mert, ugyebár tőlünk, nőktől, elvárnak olyanokat, hogy mindig álljuk meg a helyünket, még akkor is, ha legszívesebben ordítanánk és kiugranánk a tizedikről. De, csoda történt, ugyanis ez a faszkalap magától is tudta a dolgát. Bár, lehet, hogy csak akkor jött rá, amikor írtam neki a dolgot. Szóval ez van. Meg írta azt is, hogy ő holnap milyen szar kedvű lesz. Nem tudom, hogy, most ezzel rám akart hatni, vagy kire? Ha akkora paraszt lettem volna, akkor beírhattam volna neki, hogy ezt írd a másik csajoknak, akik még nem ismernek téged annyira, mint én. És ezek szerint te sem ismersz engem (persze, mert nem hagytam és mindig kétértelműen viselkedem, illetve úgy, ahogyan azt ő látni szeretné, ami persze csak az ő igazsága...), mert akkor tudhatnád, hogy ilyen lelkizős dumákkal nem tudsz meghatni, pláne, ha pikkelek is rád.

Szerző: Vyky  2012.04.18. 20:40 Szólj hozzá!

Címkék: halál sablon temetés képmutatás megismerés seggnyaló arcmaszk társadalmi elvárások

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr954459689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása