Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vasárnap végre megkaptam a pénzemet. Na, az egy parádés történés volt...

Tudnivaló, hogy őszentsége egy csajszival jött, akit elvileg nem kedvel, meg 8x elküldte a picsába, meg nagy hangon kijelentette, hogy ő nem fog neki ugrani. Ehhez képest, most mégis vele ment telefont venni. Akarom mondani a csaj vett magának. Szegény, kicsi dadogós. Akkora csicska vagy bazdmeg, hogy az már fáj. Esküszöm, fájdalmat okoz. Lehet, hogy ezért is jött rám a hasmenés nemsokkal azelőtt, hogy befutott ez az észlény. Konkrétan még a retyón ültem és töröltem kerek hátsó felem, amikor csörgetett, hogy a közelben jár. Én szépen, úri hölgyesen, ráérősen lecammogtam, odaadtam neki a húsvéti ajándékát, ez kb 1 szóval oda rebegett egy köszit. Aztán így megkérdeztem a csajszit, hogy mit csinált a dadogóssal, hogy most így mennek vásárolgatni, hiszen a múltkor nekem még azt mondta, hogy neki nem ugrik meg semmi. Erre a csajszi mondta, hogy ő nem tudjaaaa. Akkor bazd meeeeg. De a dadogós azért vigyorgott egyet, hogy ők ilyen gyakran össze szoktak veszni. Én, csak azt nem értem, hogyha elvileg elküldte azt a csajt, akkor hogyhogy megint együtt lógnak. Vagy, ez csak egy jó duma volt, amivel engem félrevezetett? Én ezt az egészet nem értem. Hogy miért nem lehet egyszerűen ELMONDANI a dolgokat... 

Meg kulturált oldalamat megvillantva megkérdeztem a dadogóst, hogy a fekete hajú csajjal mi a helyzet. Erre benyögött egy ilyet, hogy "mi lenne"? Hát, a kurva ég szakadjon rád te barom arcú. Mi a geci lenne bazdmeg? Talán csak érdekel, hogy mi a helyzet vele, hogy összejöttetek-e vagy valami. Mondtam is neki, hogy kösz bazdmeg. Erre odabökte, hogy otthon van a csaj, megvan, él, virul. Persze, drága szentem meg se erőltesd magad, hogy egy NORMÁLIS választ nyögj be nekem. Ott is hagytam őket rövid úton. De, azért 3 lépés után a vállam fölött odavetettem neki, hogy "baszódj meg". Erre kiszállt a kocsiból és így megkérdezte, hogy "tessék"? Én pedig visszafordulva, kezemből szócsövet formálva, odakiáltottam neki, hogy "csicska". Ezt követően elsétáltam. Azt nem tudom, hogy hallotta-e, vagy felfogta-e (bár, az ő esetében felfogásról nemigazán lehet beszélni), de tény, hogy utána becsukta a kocsiajtót és elhajtottak.

Kíváncsi leszek, hogy ezek után hogyan alakulnak a dolgok. Remélem, hogy annyi faszságot fog termelni ez az idióta, hogy életben tartsa a blogomat. Minden esetre, elegem van belőle, nem akarok vele találkozni. Egy ilyen kamuzós csicskával nem igazán akarok találkozni! Sőt, egyáltalán!!!!

Szerző: Vyky  2012.04.16. 20:58 Szólj hozzá!

Címkék: hazugság csicska kocsiajtó csicska hopp új fekete pénz állt a házhoz elküldött csajszi normális válasz életben marad

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr404455494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása