Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez bazdmeg megint totál hülye. Ma átjöttünk hozzám, én leültem kockulni, mert találkoztam egy sráccal, aki végre rendes hozzám és most úgy alakul, hogy elvileg nem fogok tudni vele beszélni jó pár napig, mert ennél a dadogós faszarcúnál leszek. Szóval persze kibaszottul nem tetszett neki, hogy én a gép előtt ülök. De nem is ültem rendesen előtte, csak félig. Hogy ezzel az eszessel is tudjak beszélni közben. Még a kajáját is megcsináltam neki. Persze nem fogta fel, hogy vele is tudok ugyanúgy beszélni. Helyette behisztizett. Vagy 8x elmondtam neki. De nem fogta fel. Aztán közölte, hogy akkor ő megy haza. Mondom neki, hogy jól van, csak tessék. Persze megint gyagyázott egy sort én meg megint kénytelen voltam neki elmondani, hogy nekem SZÁMÍT ez a srác, mert végre valaki, aki az embert látja bennem, a nőt, nem a két lábon járó pinát. Szóval ez kurvára nem tetszett neki. De, persze mit is várhatok tőle? Biztos nagyon fáj neki az, hogy nem csicskulok neki egész este és nem unom magamat mellette az ágyon. Persze próbált visszavágni azzal, hogy én mit szólnék, ha ő ülne egész nap a gép előtt és beszélgetne egy másik csajjal. Mondtam neki, hogy csak tessék, engem nem zavarna. (Természetesen magamban hozzátettem, hogy SZERENCSÉRE, mert legalább addig sem engem baszogatna.). Szóval, elviharzott. Nem érdekel. Az is megfordult a fejemben, hogy lemondom az egész húsvéti hétvégét. Nem érdekel engem ez az egész. Kell nekem ez a kibaszott idegeskedés, ami ezzel a fostalicskával jár? NEM KELL!!! Így is van épp elég idegeskedésem a tanulnivalóm miatt. Úgyhogy ez van.

Elvileg van most valami fekete hajú új picsa, akivel vasárnap is találkozott. De romantikus dolog. Hamiztak és felmentek a Normafára. Jaj, de romantikus. Ki a gecit érdekel. De, azért mondta, hogy az új szőke csajjal is akar majd találkozni. De, ennek most mi értelme, ha a fekete hajúval jól alakulnak a dolgok. Miért kell etetni a másik csajt is. Hogy utána ez egyikbe jól bele tudjon taposni? A kis paraszt.

Szerző: Vyky  2012.04.06. 23:21 Szólj hozzá!

Címkék: hiszti romantika kockulás tanulnivaló idegeskedés értetlen új fekete új szőke többfelé figyelés ő számít nekem egész hétvége lemondása

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr254368828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása