Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap végül is sikerült meggyőznöm ezt a jómadarat, hogy ne jöjjön át hozzám. De ez is vicces volt. Ugye írtam neki, hogy ne jöjjön, mert tanulnom kell. Erre leolt, hogy szombaton is tudtam volna tanulni. Hát, akkor nem, mert átjött hozzám a könyves cimborám és csapra vertünk egy üveg csokilikőrt meg filmet néztünk. Amúgy az a nap jót is tett. :) Így kimosta az agyamat. Szóval mondtam neki, hogy bocs, de nem volt rá alkalmam. Meg, hogy őt nem érdekli, hogy találkoztam vele. Dehogynem. Akkor bizonyára az sem érdekelte, hogy csókolóztam vele. Persze, az sem érdekli, de ismer, úgyhogy sejtette. Jó jó, hagyjuk már. Szóval mondtam neki, hogy inkább maradjon szépen otthon és sikerült is meggyőznöm.

Kitalálta, hogy találkozik az új fekete hajúval. Kérdeztem tőle, hogy ez most komoly vagy csak duma? Mert volt már rá példa a világtörténelem során, hogy ez bekamuzott valamit, aztán később derült ki, hogy végig otthon maradt. De bizonygatta nekem, hogy IGENIS fog találkozni vele, ha hiszem, ha nem. Én elhiszem, de majd kiderítem én, hogy amikor kérdezgetem, tényleg úgy ír, hogy találkozott vele, vagy csak kitalálta a dolgokat.

A napom hátralévő része, mint mindig, tanulással telt. Bár, beszélgettem egy sráccal... :P Egész jóképű gyerek, erős "helyi bazd szájba" attitűddel. De talán normális ez alatt a bőr alatt. Mert egyébként rendesen dolgozik, segít otthon. Kihívás lesz, hogy a menő gyerek attitűd mögé lássak majd. :) De kihívás elfogadva! ;) Meg este csináltam egy jó bonyolult origamit. Rendesen időigényes volt, de megérte. És ez a srác megkért, hogy csináljak neki is egyet. Mondtam neki, hogy rendben. Én úgy gondoltam, hogy free, ajándék lesz, de erre ő megkérdezte, hogy mivel tartozik ezért. Én gondolkodtam azon, hogy kérek tőle mondjuk 500 forintot. De áá, hát nekem az anyagköltség semmibe se kerül. Aztán végül kilyukadtam ott, hogy meghívhat egy kólára. :) De érdekes, hogy pénteken kezdtünk el beszélgetni és tegnap átmentünk msn-re. Ez így tök jó. Kíváncsi leszek, hogy mikor ajánlja fel, hogy találkozzunk. :) Mert, hogy én nem fogom erőltetni, az biztos. Na jó, ha mondjuk jövő hétig nem dobja fel, akkor majd én szépen kezdeményezek.

Szerző: Vyky  2012.04.02. 10:57 Szólj hozzá!

Címkék: kreatív origami tanulás randi duma csókolózás meghívás kihívás elfogadva maradjon otthon új fekete helyi menő gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr124355625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása