Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap megint rá kellett jönnöm, hogy ez a dadogós mekkora egy tohonya, tehetetlen gyökér. A lényeg az, hogy az apja megint nagyot alakított, és ennek az lett a vége, hogy megrövidítette a dadogós anyját 50.000-el. Ami azért még manapság is PÉNZ.

Esküszöm, ez egy lusta család. Ugye adott a dadogós, akinek max az ARCA nagy, de az valami hihetetlen mértékben. De ez is főleg velem szemben, ahogy észreveszem. Mintha ezzel bármit is el tudna érni. Aztán adott a húga, na ő még egy normális kis csaj, az egész családi szart kb ő szenvedi el. Azt lesem, hogy ő mikor fog elköltözni otthonról. Aztán adott a hülye gyerek anyja, aki egy csendes asszony, aki szerintem inkább csak kussol, mintsem, hogy fel kelljen kavarnia az állóvizet. És ott a "drága" apuka. Na, ő egy tipikus alkoholista-játékgépes. Pénze nem nagyon van, de azt mind bedobja a gépbe, meg alkoholra, meg cigarettára költi. És, ha "kivételesen" matt részeg, akkor az egész család agyára megy. Az anyával veszekszik, a dadogóst meg lehordja mindenféle szarnak. És ez nekik úgy tűnik, hogy JÓ. Miért is gondolom ezt? Azért, mert, ha nem lenne jó nekik, akkor tennének ellene. Elvégre a NORMÁLIS ember nem szereti, ha szar dolgok történnek vele és igyekszik ellene tenni. De, ezek nem. Pedig kurva egyszerű lenne. ÖSSZE KÉNE FOGNI és a drága apukát elcipelni egy alkohol elvonóra és az anonim játékgépesek csoportjába, vagy mifenébe. És NEM kéne neki pénzt adni. Úgy kéne vele csinálni, mint egy rossz gyerekkel. Ha pénzt kér "kajára", persze adni kéne neki, de ezzel a dumával, hogy: "Ok, elmegyek veled és megvesszük." És nem hagyni neki, hogy alkoholt vegyen a pénzen. Mert bizony ez igen sűrűn előfordul. De ezek bazdmeg csak ülnek ölbe tett kézzel és várják a sült galambot. Pedig az kibaszottul nem fog megjönni, hacsak ők maguk nem fognak egyet, és nem sütik meg.

És a legnagyobb poén az, hogy amikor mondom a dadogósnak az ötletemet, ami szerintem működő képes (tehát, hogy "megvonják" apukától a pénzt), akkor annyi a reagálása rá, hogy az apjával úgysem lehet beszélni, mert makacs, mint az öszvér. De bazdmeg. Hogy lehetsz ekkora fasz? A poén még az, hogy próbálja nekem bizonygatni, hogy őt nem érdekli. Pedig DEHOGYNEM. Jó párszor jött már át úgy hozzám, hogy idegbeteg volt, mert megint az apja... De őt nem érdekli. Nem, a lófaszt nem. De úgy tűnik, hogy tényleg megfelel neki ez a lehetőség.

Most nem akarok magammal előjönni, de nekem is alkoholista az apám. Bár, állítása szerint nem az, de ez egy másik történet... Szóval én már kis taknyos koromban megfogadtam, hogyha betöltöm a 18-at és az anyai nagyapám még élni fog (röviden: PAPA), akkor elhúzok hozzá. Vagy a híd alá. Vagy akárhova, csak otthonról el. De SZERENCSÉRE ez a probléma megoldódott, mert olyan 16 évesen elköltöztünk anyuval. De, amikor még vele laktunk is, nem fostam én tőle. Földszintes kis taknyos voltam még, 13 éves kb, amikor kiválóan felhúzta az agyamat és én elé álltam és kb ordítva mondtam a pofájába, hogy mi nyomja a csőrömet. Meg, mióta elköltöztünk otthonról se keresem vele a kapcsolatot semmilyen mértékben. Őszintén mondva, arra vágyom, hogy megpurcanjon és enyém legyen a lakása. Pont egy akkora kéglire lenne szükségem.

Szerző: Vyky  2012.03.17. 14:31 Szólj hozzá!

Címkék: anya apa pénz alkoholizmus alkoholista normális húg elköltözés szociális munka játékszenvedély lusta disznó dadogós szerencsére kényelmes állapot családsegítés

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr704322055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása