Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A mostani hétvégén semmi extrát nem csináltunk a dadogóssal. Persze szombat este megint önmaga volt, de, hát ezt már megszokhattam... Most éppen azon akadt fenn, hogy nem kezdtem neki első szóra beszélni arról a srácról, akivel vasárnap találkoztam. Ja és persze utána még csodálkozott, hogy nem bújtam hozzá, meg semmi. De, hát, aki hülye... Aztán vasárnap se történt nagyon semmi, igazából ez egész végig aludt. Bár, saját bevallása szerint nem, csak csukva volt a szeme. Persze, te idióta, csukva volt a szeme és KÖZBEN aludt. Sebaj, én elvoltam, egy lovas puzzle-t raktam ki, amit mostanság  elhanyagoltam, de az erő velem van, mert, már csak kb 170 db van belőle hátra és készen lesz. Akkor tökre büszke leszek magamra! :D

Ezen a héten eggyel többször fogok vele találkozni, mint szeretnék. Ugyanis szerdán nála alszom és csütörtökön megyünk kirándulni. Aztán csütörtökön biztos, hogy itthon alszom, mert pénteken muszáj lesz már tanulnom. Meg aztán szombat és vasárnap. El sem hiszem. És hol lesznek közben a randik? No mindegy, nem is ettől a szarzsáktól függ az, hogy mikor randizok, hanem már a tanulnivalóm az, ami beleköp a levesembe. No, de mindegy is.

Szerző: Vyky  2012.03.12. 10:56 Szólj hozzá!

Címkék: hétvége bunkó tanulnivaló önmaga randik eggyel többször

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr864311408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása