Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Igazam lett, mert tegnap el kellett magyaráznom a dadogósnak, hogy miért nem kap szájra puszit. Aztán meg volt balhé, mert közölte, hogy az, amikor jártunk, hogy semmi se volt, semmit se jelentett. Aha drága barátom, ok. Bazd meg. Gondoltam magamban. Aztán jött volna oda nekem bújni meg minden. Na persze. :D Én vigyorogva közöltem neki, hogy számomra mi az, ami semmit se ér benne. A farka. A tizenpárcentijével. És az a pár centi nem 7 vagy 8. Inkább 2 vagy 3. Meg a 2 perces szexuális képessége. Na, nekem az nem ér semmit. De mindezt olyan semleges arccal mondtam neki, hogy büszke voltam magamra. Na, ez nagyon nem tetszett neki. Lett is belőle hepaj. De engem igazából nem érdekelt. Mozi alatt is oda se figyelt meg semmi. Aztán még este, illetve ma hajnalban megint le kellett basznom. Meg megint jött nekem az idióta, semmit sem érő fenyegetéseivel. Hát, húzzon már a picsába, tudja kit fenyegessen. Engem ne. Faképnél is hagytam. Az idióta. Aztán meg persze 5 perc múlva írta az sms-ét, amiről tudtam, hogy meg fogja írni, hogy hadd jöjjön már vissza, beszéljük már meg, ő nem bírja, ő rágyújtott. Hát, hogy tudtam, hogy írni fog. Így legyen ötösöm a lottón. Seggfej. A lényeg, hogy tényleg rágyújtott, bűzlött a pofája is rendesen, amúgy is büdös, de így meg pláne. Fogtam és kidobtam a doboz cigit úgy, ahogy volt. Csak, hogy érezze a törődést. Szóval levitt kocsival a Duna partra. Kb fulladoztam a büdös bagószagától. Kb hányingerem volt. Beszéljük meg. Hát, abból annyi lett, hogy kb a kocsi másik végébe húzódva, remegő lábbal mondtam neki az okosat, de rá nem tudtam nézni. Hát, nehogy már. Most ezen mit kell megbeszélni? Elegem van belőle és kész. Megkapta a magáét. Meg itt is.

Most per pillanat meg azon hisztizik nekem, hogy kérjek már tőle bocsánatot. Na, arra várhat. Akár ítéletnapig is. Mert, hogy én nem fogok, az is biztos. Mert, hogy ő ezt most elvárná. Hát, ki a gecit érdekel, kérdem én? Engem nem. Várja el. Max hoppon marad.

Ma meg talizni akar, bár nekem kurvára nincs kedvem. Meg is mondtam neki, hogy kurvára nincs kedvem, de, ha neki jó az, hogy az undor pofámat nézi, akkor csak tessék. A csicska fasz. Szívjon csak, az a dolga. Meg az, hogy megvegye nekem a tipegőt. Mert azt mondtam.

Szerző: Vyky  2012.03.04. 11:37 Szólj hozzá!

Címkék: fenyegetés cigaretta balhé bocsánat kérés pofára esés Duna el kell magyarázni semmit se ér

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr274287777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása