Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogy a férfi szívéhez a hasán át vezet az út. Noss, én tudok egy ellenpéldát. Ez a dadogós. Ennek a szívéhez a farkán át vezet az út. :D Ezt megtapasztaltam vasárnap, amikor engedtem neki dolgokat és megmutattam, hogy még mindig milyen jó vagyok. Aznap este is olyan feldobódva ment haza meg tegnap is úgy beszélgettünk, meg minden. Meg velem beszélte meg egy banki dolgát. Meg mondtam neki, hogy szeretnék olyan fini sajtos ropogtatni valót, ő meg egyből írta, hogy persze vesz nekem. Ja és majd javasolni fogom neki, hogy nőnapra megveheti nekem AZT a bizonyos plüsspacit, amiért már szerintem lassan egy éve csorgatom a nyálamat. :D Meg utána nyáron jöhet egy maxi-ruha.

Szerző: Vyky  2012.02.28. 23:18 Szólj hozzá!

Címkék: szív nőnap dolog farok plüssállat maxi-ruha javasolni fogom

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr164222011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása