Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogy tudtam én ezt. :D Nemrég jelentette ki ezt a birka. :D Még a 10 éves országos barátjánál is fontosabb vagyok. Jajj, de kínos is ez. :P Neki. Meg a csajoknak, akiket fűzni próbál. Most meg olt, hogy azért így is utál. Persze, hagyjuk már. Pitiző kis pincsi kutyát tudnék belőled csinálni semmi perc alatt, ha eljátszanám, hogy szeretem és mindent megtenne kb, amit csak kérek. Szánalmas gyökér. De, hát ez van, jól van ez így. Egy egy kedvesnek szánt mondat és szinte látom, ahogy kiolvad a kis székéből. Szóval ez a nagy harci helyzet. A szombatot is most beszéljük meg, hogy mikor jöjjön. Hát, akkor, amikor én azt úgy gondolom! Eleve az, hogy nyelvvizsgám lesz, és az a nap RÓLAM szól. Még a randipartneremet is ennek vetem alá, aki egyébként egy gyík, de ez egy másik történet.

Szerző: Vyky  2012.01.31. 21:47 Szólj hozzá!

Címkék: szánalmas birka csajok randi gyík nyelvvizsga gyökér rólam szól 10 éves cimbora harci helyzet

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr224037263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása