Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most beszélek ezzel a szépreményűvel, és kérdezem a szakítós projektről. Mert az a terve, hogy szétszedi a nyuszi csajt meg a verekedős pasiját. Persze önös érdekből, de ez most részletkérdés. Kérdeztem is tőle, hogy mi a helyzet? Írta, hogy volt ma a srácnál. És, legalább eltörte a kezét-lábát? Azt írta, hogy nem, csak a fejét a falba verte. Azért visszakérdeztem, hogy tééényleg? Erre azt írja nekem, hogy nem. Hát, bazdmeg, mi a faszt kell ezen bekamuzni? Miért nem lehet azt írni, hogy NEM? Na mindegy. A szakítós projekt meg még sehogy sem áll. Kíváncsi leszek, hogy lesz-e belőle egyáltalán valami.

Na, most meg dicsekszik, hogy a csajszi 100%-ban bízik benne, meg, hogy ma is egy órát beszéltek telefonon. Jó, hát ez a csíra ilyen burzsuj, van pénz a kártyáján. De, ha a csaj annyira bízna benne meg minden, akkor rég elküldte volna a verekedős csávóját a gecibe.

Igyekszem kiszedni belőle, hogy mi volt azon a talin, amikor a csaj találkozott a csávóval kb 1 napja, de ez meg nem akarja leírni, mert "így hosszú". Hát, bazdmeg a lényeget írd le nekem. Elküldte a csávót a gecibe? Szó szerint idézem a választ: "elég nagy családi botrány van a csávóéknál és ebbe a csaj is benne van". Nem baj, nem baj, megérdemli a csávó, hogy egy kicsit megkavarják alatta a szart. Én, személy szerint, megmondtam a dadogósnak, hogy én többet azt a csávót látni nem akarom, mert nem fogom tudni megállni, hogy ne küldjem el a túrós gecibe. Ok, hogy nem velem történik, nem az én dolgom, stb, de én ilyet nem tűrök el egy nővel szemben sem. Szóval még nem küldte el a csaj, de a hülye szerint elfogja, meg, hogy ez nem fog sokáig tartani, meg, hogy majd meséli a részleteket.

Feldobtam ötletnek, hogy az lenne a legszebb, ha a verekedőst kitagadná a családja. Az méltó büntetés lenne számára szerintem. Aszondja az nem jó, mert akkor menne a csajhoz lakni. De a csajnak lenne esze és nem fogadná be. De szerinte befogja. Akkor meg megérdemli, ha ekkora idióta. Pedig ez a féreg megérdemelné, hogy a híd alá menjen lakni vagy a kopaszhoz, ha úgyis akkora cimborák. És megint igazat adott nekem! :P

Na, és persze megint nem tudja, hogy pénteken mikor érkezik. Hát, drága barátom, BASZÓDJ MEG akkor. Hogy lehet, hogy csak 8 után. Nem baj, addig se kell elviselnem a büdös pofádat, meg legalább tudok tanulni.

Szerző: Vyky  2012.01.18. 23:07 Szólj hozzá!

Címkék: szakítós projekt verekedős csajszi telefon kitagadás burzsuj családi botrány híd alá

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr583575424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása