Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Noss, tegnap kifaggattam emberünket a dolgok állásáról.

A szőke hajú kissé szemtelen volt, de hát, nem csoda, szerintem megjött az esze, szóval tegnap nem találkoztak, de szerintem nem is fognak mert ez a nő ilyen visszahúzódó hülye.

Meg, szombaton volt bulizni. Na, ott is balhé volt. A csajhaverját megpofozta valami kopasz, akiről kiderült, hogy a csaj pasija ismeri, és 10 éve nagy barátok. De a poén az egészben, hogy utána még a csaj kapott a pasijától este pár pofont meg kézcsavargatást, mert az a tróger geci nem neki hitt, hanem a kopasznak. Bár, erről a sztoriról mindenki mást most. Persze a dadogós eljátszotta a hőst, a kopaszt falhoz kente, meg is érdemelte, hát, egyből elkezdte tisztelni a dadogóst. Mindegy, hát, most azon próbálja a dadogós meggyőzni a csajt, hogy nehogy ki merjen békülni a pasijával, mert akkor ugyanúgy mennek tovább majd a bántalmazások, mint eddig, sőt, akár kórházba is juthat a csaj. Vicces ugyan, hogy a csajszi egyik percben azt mondta, hogy mekkora barom a pasija meg így meg úgy, de utána meg azt mondja, hogy azért mégis ki kéne vele békülni. Hát, amekkora idióta, képes rá. Merthogy ő nem szeret egyedül lenni. Hát, bazdmeg, nem vagy egyedül, ott vannak a szülei, meg ott a dadogós, aki készségesen megdugna... Meg összejönne veled. De, azért ez közben fűzni PRÓBÁLJA a szőkét meg a feketét. Szóval ez így érdekes.

Meg nem tetszett neki, hogy leültem itthon puzzle-t kirakni, és vagy 3 órán át szartam a fejére. Kb tényleg úgy éreztem, mintha ott se lenne. Aztán még hisztizett. Ha szólt volna, akkor odamentem volna. Na, aztán megtiszteltem a társaságommal. Aztán, így felhívja a csajszit, hogy 5 perc múlva visszahívja. És bazdmeg fogta magát és otthagyott. Hát, hogy rohadjon ki a gyomra az orrán keresztül. Ez a hülye tyúk, aki még rendesen sminkelni se tudja magát, ez többet ér, mint az én arany társaságom? Hagyjuk már. Erre aztán rendesen meg is sértődtem. Persze jött oda nyalizni. Higgye csak azt, hogy fél másodperc alatt megbocsájtok neki.

Ja és mostanában szerencséjére nem akarja annyira karót nyelten meg tapadósan azt, hogy találkozzunk. Hála a jó égnek. Tegnap is azt beszéltük, hogy majd pénteken. Nembaj, legalább tudok készülni a nyelvvizsgámra.

Ééés persze megsajnált, amikor arról panaszkodtam, hogy milyen bajaim vannak, meg figyelmesen nézett, amikor egy régebbi történetet meséltem arról, hogy nem vagyok olyan gyáva, mint a csaj haverja, sőt, éppen ellenkezőleg.

Szerző: Vyky  2012.01.16. 17:09 Szólj hozzá!

Címkék: buli kopasz idióta puzzle balhé szőke hajú szartam a fejére megsajnált

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr863555765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása