Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na, nem úgy, mint, ahogyan azt a perverz elmék gondolnák. Én most a lelki sebek nyalattatására gondolok. Ez eléggé magyarosra sikerült, de a lényeg az átmegy szerintem. Szóval ma is találkozom ezzel az ökörrel. És ki kell vallatnom. Ugyanis van 2 dolog, amiben zajlottak az események rendesen. Az egyik a szőke hajú. Na, vele ma találkozott volna, de a nő nem írt neki semmit, így az ugrott. Lehet, hogy végre megjött az esze és lelécelt még időben, nem tudom, de, azért ezt nem írtam meg a dadogósnak, nehogy túlságosan megsértsem a lehetséges igazsággal. A másik dolog az, hogy tegnap volt bulizni 2 haverjával. Az egyik egy csaj, akire hajt, a másik a csaj pasija, aki mellesleg veri kb a csajt, de egyébként egy gyáva nyúl. Szóval azon a bulin volt valami balhé és a dadogósnak kellett megvédenie a csajt, a csaj pasija oda se lépett. De a részleteket nemsokára megtudom. Meg azért oltottam a dadogóst, hogy majd jegyzetelek. :D Óóó, a kis naiv, ha tudná. Na, de mindegy is.

Meg, majd nekem is lesz mesélni valóm, mert az én házam táján is zajlik az élet. Amivel mellesleg a ... tele van. Szóval majd kibeszélem neki a dolgokat és elvárom, hogy pátyolgasson. Mert, ha nem, akkor harapok.

Szerző: Vyky  2012.01.15. 15:19 Szólj hozzá!

Címkék: buli nyalás gyáva nyúl szőke hajú pátyolgatás

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr183549080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása