Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez a sutyesz ki akarja húzni nálam a gyufát. Nemrég feljött msn-re és megkérdezem tőle, hogy mi a helyzet, stb. Rákérdezek, hogy mi a helyzet a két picsával, akit próbál fűzni. Na, másodjára kiböki, hogy megvannak. Meg, hogy annyira dicsérik. Írtam is neki, hogy örülj bazdmeg, bár kétlem, hogy ez tényleg neki szólna. Lehet, hogy a csajok csak hülyék. Sőőőt, biztos. Erre ez a kis tuskó még leolt, hogy ha örül is, ha mér én nem dicsérem őt. Gyorsan le is írtam neki, hogy baszódj meg bogaram. Csak, hogy tudja, hogy miként érzek. Naná, hogy dicsérem én, ha kell. Ha érdekemben áll, ha ironizálni akarok, vagy simán csak ki akarom gúnyolni. Dicsérem én őt annyit, hogy hajj. Dunát lehetne azzal rekeszteni.

Ez meg megint idegesíteni akar. Beírja nekem, hogy ennyi, aztán meg visszakérdez, hogy nincs igaza? Visszaírtam neki csak a "baszódjálmegteidióta" kedvéért, hogy de, igaza van. Nem, rohadjál meg, ha olvasnád a blogomat (márpedig nem fogod, hacsak nem vágod el magadat véglegesen nálam, akkor elszórom nálad a címét), akkor tudnád, hogy mennyit dicsérlek, hogy mennyit gondolok rád. Teljesen odalennél tőle meg vissza.  Bár lehet, hogy nem annyira, de az meg már ki a gecit érdekel. Engem nem...

Na, most meg leolt, hogy 10 óra van és menjek. Hát, rohadjál meg. Ok, hogy holnap vizsga lesz, de akkor is. És amúgy is egyik barátnőmnek megígértem, hogy még maradok egy kicsit. Úgyhogy kapja be ez a nagypofájú répapöcs.

Biztos, ami biztos, rákérdeztem, hogy hogyan van a pénzem. Mind a 12000ft-om. Ok, hogy 10-et adtam kölcsön, de hát a pénz az pénz. :) Azt írta, hogy jól. Helyes. Pénteken várom kicsi kacsómba!

Most meg leoltottam, hogy szurkoljon ám a holnapi vizsgámnál, különben... (ezt már nem írtam le) kitépem a gerincét és abból csinálok nyak melegítőt magamnak. :D Baszódjon azért meg, annyira lefoglalja a szőke meg a fekete hajú fűzése, hogy nem is írt nekem semmilyen okosságot, amit itt meg tudnék osztani. De sebaj, jön még kutyára teherautó!

Szerző: Vyky  2012.01.10. 22:28 Szólj hozzá!

Címkék: blog szurkolás dicséret gyufa 12000 fekete hajú szőke hajú baszódj meg bogaram nincs igaza baszódjálmegteidióta 10 óra répapöcs jön még kutyára teherautó

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr223535446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása