Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb tétellel bővült a lista, amin ÉN vagyok a hibás. A minap beszéltem ezzel az éles eszűvel, hogy szombaton nem érek rá (de amit nem tud, hogy a párommal töltöm a szilvesztert és ezért...), és, hogy akkor ő mit csináljon, meg találkozzunk pénteken meg minden. De a péntek nekem ugye nem jó, mert szintén lestoppoltak. Erre írom ugye neki, hogy akkor találkozzunk ma. De az neki nem jó. Mondom holnap napközben? Neki az nem jó. Hát, akkor bazdmeg.

Erre megint előveszi a "baszok én rá" szövegét. Amikor ezt mondja, legszívesebben pofán basznám. Lehet, hogy tényleg ezt kéne csinálnom. Lehet, hogy az használna. Szóval megint elmondja, hogy basztatják az ősei. Nabazdmeg. Embereld meg magad végre és tegyél ellene. Ha nekem van annyi eszem, hogy 22 évesen teszek a dolgok ellen, akkor neki 29 évesen miért nincs? Bár tudom... Én egy öntudatos, makacs ember vagyok és KIÁLLOK magamért. De ez NEM. Aztán mondom neki, hogy akkor fogd már meg valamelyik puncit és találkozz azzal. Hát, az egyikkel közli, hogy mégsem olyan jó barátok, mint amilyennek gondoltam... A másik meg már nem érdekli, a harmadiknak nincs meg a mobilszáma meg minden geci. Hát, AKKOR SZÍVJÁL GÁZT, TE NAGYON BAROM. Hát, ilyen isten verésével nem lehet mit csinálni.

Hejj, megjött az ihlet. Bekavarom a szart. Megírom a lánynak, akiről most derült ki, hogy nem is annyira bírja a dadogós, hogy mi a helyzet. Csak, hogy tisztán lásson! :D Jájj, de gonosz vagyok...

Szerző: Vyky  2011.12.29. 22:08 Szólj hozzá!

Címkék: én gáz nem érdekel hibás

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr923505471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása