Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez most meg kitalálta, hogy nem érdemlem meg azt az ajándékot, amit vett nekem karácsonyra. Hát, akkor dugd fel a seggedbe, rakd ki a polcodra, add oda a húgodnak, vagy edd meg reggelire kenyérrel meg vajjal. Mit érdekel az engem. De akkor te se kapod meg a parfümödet, amit (igaz, hogy féláron, 6000 helyett 3000ft-ért meg tudtam venni, mert akció van most a DM-ben...) vettem, csak a másikat kapod meg bazdmeg, ami nekem semmibe se került. Kész, akkor te is csak ennyire vagy érdemes. Pedig bennem lett volna annyi gerinc, hogy odaadom neki, ha már megvettem.

Ja, meg azon hisztizik, hogy miért nem alszom ott nála 25-én. Csak. Mert. Pont. Hu. Mert karácsonykor hadd csináljam már azt, amit akarok. Na, nem úgy, mintha máskor nem csinálnám azt, de ez már egy másik dolog.

Meg jajj, de édes, most azon agyal, hogy mit vegyen nekem... Lehet, segítenem kéne neki, mert néha nagyon úgy viselkedik, mint akinek a két füle között legjobb esetben is csak húsleves alaplé van. :D

Szerző: Vyky  2011.12.21. 00:10 Szólj hozzá!

Címkék: karácsony polc agyal húg féláron nem érdemlem meg

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr293479726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása