Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most írt a dadogós egy sms-t a következő szöveggel: "Szia mizú veled? Jól vagy csajszi? Este beszélünk? Legyél jó!".  Nyalj te hülye, nyalj. Persze, megvagyok, csak megint hasmenésem volt, amit már annyira unok. Nem túl kellemes érzés egymás után jó pár alkalommal robogni a retyóra és... Szóval nah. Megvagyok, élek, virulok. Ja, és annyira örülök, hogy beszélhetek veled este msn-en. Komolyan, semmit se akarok jobban, mint ezt. XD Na jó, HAAAAAZUUUUUUDTAAAAAAM!!!! :D

A tegnap estém viszont jó volt. Tánc közben ismételten csak kötözködtem azzal a sráccal, akivel szerintem kölcsönösen tetszünk egymásnak. Aztán mondta a tánctanár, hogy jövő héten nem lesz tánc, miután május elseje lesz. De szuper. Szóval aztán mondta ezt a nekem tetsző srác, hogy nem kéne két hetet kihagyni. Én meg csak így a lehető legspontánabb módon feldobtam neki, hogy akkor találkozzunk és táncoljunk. De persze, hogy hol meg hogyan, az egy okos kérdés. Szóval, aztán a tánc szünetében megkérdeztem tőle, hogy mi a vezeték neve, ő nem mondta meg, hanem elkérte a számomat! Én csak pislogtam, de persze elmondtam neki a számomat. Megcsörgetett. Noss, szám bezsebelve! :D A tánc után taliztam egy exemmel, vele sétáltam egy jót, persze esett az eső, de ez minket nem izgatott, olyan jól elvoltunk. Tökre sokat sétáltunk, de hamar telt az idő. Szóval jó volt az egész. És, még közben írt egy sms-t a srác táncról, amiben leírta a nevét. :) És mondta, hogy azért nem akarta táncon, mert nagy volt a zaj, és neki olyan kacifántos a vezeték neve (egyébként tényleg olyan), hogy őt még csendben sem szokták érteni. Úgyhogy ez a helyzet. Ezt a táncos szituációt megvitattam egy újdonsült barátnőmmel, és arra jutottunk, hogyha addig nem jelzi, akkor jövő hétfőn írok a srácnak 1 sms-t, hogy akkor mi legyen holnap, mert ezen múlik, hogy találkoznék-e egy barátnőmmel... Szóval a kamu duma, de csak azért, hogy simogassa ez a kicsi lelkét. És persze csini ruha + smink + tipegő kombó kötelező! :P És végre felvehetem a 11cm magas tipegőmet, mert ez a srác legalább bőven magasabb nálam és nem fenyeget az a "veszély", hogy fölé magasodok egy ilyen helyzetben. :D Ja és persze azt is eldöntöttem, hogy nem fogok rámászni, hanem csak küldöm neki a jeleket, hogy jó lenne, ha kezdeményezne, de meghagyom neki a kezdés jogát. :P Hadd érezze azt, hogy ő csapott le rám. Hahh, a kis naiv.

Kiegészítés: Most írt sms-t ez a jómadár, hogy akár talizni is tudunk, de, csak akkor, ha tudok neki kölcsön adni 5000-et hétfőig. Persze drágám, tudok drágám. És lásd, hogy milyen arany szívem van, csak 6000-et kérek vissza. Hát, ha arányosan számoljuk ki, akkor így a helyes. És, legalább én sem leszek "szegény legény". Esküszöm, ez lesz a nap fénypontja. Gyere csak nyugodtan, adom neked a hülyét, de közben az fog lebegni a szemem előtt, hogy "6000...6000". :D 

Szerző: Vyky  2012.04.25. 15:55 Szólj hozzá!

Címkék: sms tánc kölcsön randi törődés korrektség seggnyaló tipegő fészbuk arányosság mobilszám csere

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr754472937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása