Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval, ha minden jól megy, ma tudom meg, hogy melyik hétvégi nap fog átjönni a dadogós hozzám. De, azon gondolkodom, hogy, mivel ma átjön B és egy jó barátnőm, így megpróbálom ma átcsábítani. :) A fedőduma is megvan. Mégpedig az lenne, hogy jöjjön már át és beszéljük meg ezt az egészet. De persze azt "elfelejteném" elmondani, hogy nem egyedül leszek. Amikor meg meglátná a két jómadarat, és pislogna, én csak mosolyogva közölném vele, hogy B mindent tud, előtte nincs titkom. A hölgy pedig a kettes számú ÉN, és magam előtt pedig nem titkolózom. Azt meg már végképp nem mondom nekik, hogy a netről már mindennel tisztában vannak. :D Meg amúgy is. Annyit lehet beszélni egy ilyen baromról. XD

Szerző: Vyky  2012.04.13. 11:05 Szólj hozzá!

Címkék: csábítás péntek kettes számú én nincsenek titkok

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr964407504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása