Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Igazából anyunak volt igaza ezzel kapcsolatban. Szóval ugye adott volt az, hogy a dadogóssal összekaptunk azon, hogy nem fogta fel, hogy nekem fontos a pasim. Igen, már a legelején. Mert én ILYEN VAGYOK. Pláne, ha az utóbbi időket nézem úgy nagy általánosságban. Elég az hozzá, hogy ugye pénteken összekaptam azzal a faszjancsival és hétfőn is kérdeztem tőle, hogy mikor hozod meg a pénzem drágám, hát, ő nem tudja, majd valamikor a hét vége felé bedobja. Hát, hurrá. Már kezd kurvára hiányozni a pénzem. Nem szeretem, ha eltűnik... Arra allergiás vagyok. Szóval aztán tegnap ráírtam erre a baromra fészbukon, hogy akkor majd írja meg, hogy mikor hozza a lóvét, mert kezd hiányozni... Hát, ő nem tudja. Talán a hét vége felé. Hát, akkor te meg bazd meg, mert én nem fogok itthon ülni neked egész este, hogy jajj, mikor hozza majd a pénzemet. Ilyet nem játszunk. Enyém a pénz, én diktálok. Szóval a végeredmény az lett, hogy majd pénteken megírja, hogy szombaton vagy vasárnap hozza-e. Rendben, ok, bazdmeg. De a poén csak azután következett...

Miután beszéltem vele pár szót fészbukon, rám írt msn-en, hogy ő mennyire sajnálja, hogy így vesztünk össze. Noss, ez van, nem tudok vele mit kezdeni. És amikor ezt meséltem anyunak, ő csak egy mondatot mondott: "Dehogy vesztetek ti össze. Ő gyagyázott be." És mennyire igaza van! :D Én alapvetően nem tettem semmit, csak a saját belátásom szerint cselekedtem. :) Az, hogy ez neki nem nyerte el a tetszését, arról már nem én tehetek. Szóval ez van. Majd, amikor hozza a pénzt... Na, AZ lesz egy érdekes szituáció. Pláne, ha pl a pasim pont velem lesz. :D

Szerző: Vyky  2012.04.11. 11:07 Szólj hozzá!

Címkék: msn hétvége anyu igazság tartozás szituáció fészbuk 13000 sajnálja

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr784382618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása