Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap ez az észlény már megint alkotott. Szóval kb. állandóan nálam lógunk, egész este nem csinálunk semmit, és én ezt már kurvára kezdem unni. Kezdek rászokni arra, hogy vagy fonok, vagy olvasok, vagy valamit, AKÁRMIT, de csinálok. Ez persze nem tetszik neki, de ezt igazából kurvára leszarom. Hát bakker, ha unatkozom, akkor még jó, hogy lefoglalom magam. De magától persze ez az észlény nem találná ki, hogy talán a nap 24 órájából 23-at a lakásban töltök, akkor talán örülök, mint majom a farkának, ha végre kimozdulhatok AKÁRHOVA. De szegénykém meg nem szeret a kocsiban ülni. Hát bazdmeg, akkor találj ki valami kurva kreatívat. Bár, ettől mit lehet várni... Szóval tegnap este megszülte, hogy akkor menjünk moziba. Kiválasztottam egy filmet neten. Na igen ám, de belekötött abba, hogy feliratos. Pedig Ő AKARTA MEGNÉZNI, MONDTA IS PÁRSZOR. Akkor meg kurvára nem értem. Rendesen le is basztam, hogy egy ilyen kész picsa, meleg málé pasit én még nem basztam, szülje már meg, hogy mit akar.

A film egész tűrhető volt, olyan egyszer nézhetős, bár erősen hajazott egy könyvre, amit én már régebben olvastam. Lehet, hogy tényleg abból koppintottak. Manapság ez könnyen előfordulhat.

Lassan hazajöttünk, aztán itt a ház előtt megkérdeztem tőle, hogy akkor ma mikor érkezik. Azt mondja, nem tudja. Hát, akkor én viszont tudom, hogy rohadj meg! Na, de végül csak kibökte, hogy olyan 4-5-fél 6 körül fog befutni. De láttam rajta, hogy valami nem stimmel. Meg is kérdeztem tőle, de erre csak hallgatott, mint kutyaszar a fűben. Kiszálltam a kocsiból és megint megkérdeztem. Erre jött a legjobb válaszával, hogy MAJD HOLNAP ELMONDJA. Jól van bazdmeg, nem kell nekem elmondani a bajodat bazdmeg, de akkor én meg majd holnap (azaz ma, mivel ez a jelenet egyébként ma hajnalban játszódott) elmondom neked, hogy maradsz szépen otthon, mert "bocsi, de tanulnom kell". Leszarom, hogy mit fog szólni. Persze borítékolom, hogy oltani fog, meg le fog baszni, de akkor én meg visszaoltom. Hát, nehogy már.

Majd' elfelejtettem. Képbe került két új picsa ennél az okosnál. Legyen a jelzőjük "új fekete", és "új szőke". Mivel az egyik tényleg fekete hajú, a másik pedig szőke. De persze egyből oltogat, hogy majd így meg úgy elfejet majd engem és velük fog majd csak törődni. Persze, persze, te hülye csicska, megnézem én azt. Sokkal jobban függsz te tőlem annál, mintsem, hogy egy új picsa miatt elfelejts. Elvileg mind két csaj "jajj de cukik, cuki a hangjuk, már maguktól felhívták őt". Mondtam is neki, hogy gratulálok, legyél büszke, hogy tudsz idomítani. Persze, azért hívják, mert még nem ismerik... Szegény lányok. De jó lenne, ha összeszedne valami értelmes picsát. Vagy ne legyen értelmes, csak szedjen össze valamit. Hogy ne engem zaklasson már a szerelmével. Bár én pont ebből húzok igen nagy hasznot, de a lényeg ugyanaz. :D

Szerző: Vyky  2012.04.01. 12:03 Szólj hozzá!

Címkék: film mozi probléma észlény borítékolom mikor érkezik feliratos film maradjon otthon új fekete új szőke maguktól hívják haszon húzás

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr754353539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása