Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap megengedtem a dadogósnak, hogy "hozzám érjen". De persze csak 2 ujjal meg a nyelvével. :D Meg kell, hogy mondjam, kielégítő volt. Szó szerint. Ezt legalább jól csinálja. Egyébként tegnap ezen kívül nem csináltunk sok mindent, kiugrottunk a Kökire, megnézni az ingyen cirkuszt, hát sokan is voltak. Ja és még szombaton elmentünk felpróbálni azt a tipegőt, ami tökre színes, és tetszett. Hát, SAJNOS nem jó. :( Szorít elöl a lábfejemnél, és ez így nem buli. Már, amikor felvettem, tudtam, hogy ez feltörné a lábamat, mint az állat. De ez van. Szóval akkor tipegőt nem kell vennie, vehet helyette maxi-ruhát. Olyan földig érő fajtát. De bazdmeg, azt is csak május után tudja majd elvileg. De okos ez is. Akkor még ezek szerint 2 hónapig itthon fogok csak ülni. Hát, a faszomat bazdmeg, azt. Szarrá fogom unni magamat. Most már muszáj lesz kerítenem egy pasit, akivel lehet mászkálni, mert ez így nem lesz jó. Nem azzal van a probléma, hogy itthon vagyok, csak épp azzal, hogy ez a hülye is itt van. Mert akkor inkább mászkálnánk akármerre, kocsikáznánk, vagy akármi. Tényleg. AKÁRMI.

Szerző: Vyky  2012.02.27. 11:54 Szólj hozzá!

Címkék: tipegő megengedtem neki hozzámért 2 ujjal meg a nyelvével kielégítő ingyen cirkusz maxi-ruha

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr384214071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása