Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Noss, úgy fest a dolog, hogy ez a majomparádé randizni fog. Méghozzá nem is 1 csajjal! Hát, ez valami hihetetlen! :D Tegnap mesélte nekem a dolgokat. Hogy van 1 fekete hajú. Ez volt az, aki mondta neki, hogy mennyire szereti, már az első randin... És, hogy neki is valahogy olyan más ez a csaj. Persze, ha egy kicsit gondolkodna, rájönne, hogy aki első randin azt mondja a másiknak, hogy szereti, az vagy hazudik, vagy hülye, mint a segg! :) Szóval, elvileg szombaton fog találkozni a fekete hajúval. És bulizni mennek. A "rózsaszínbe". :D Na, kíváncsi leszek erre. Ha hülye, akkor megint leitatja a csajt és az megint "szeretni fogja". De legalább smárolni fog vele valaki. Már ez is több a semminél.

A másik spiné AZ a szőke. Na, vele ELVILEG jövő hét végén fog találkozni. Azért kíváncsi lennék, hogy ezt a randi ötletet ki dobta fel. Mert ugyebár a szőke az visszahúzódó... Ez meg hülye, szóval ebből jó nem sülhet ki. De "izgatottan" várom a fejleményeket.

Na, meg pénteken elvileg pótoljuk a szilvesztert, amit hál' istennek külön töltöttünk. Kérdezte is a dadogós, hogy hova menjünk. Mondtam neki, hogy dokk szoba. :D Még kérdezi, hogy megtetszett-e nekem az a hely? Hát, mondom naná. Azok után, hogy a szülinapomon fergetegeset buliztam ott kb. csak magamnak köszönhetően, majd utálni fogom a helyet, nem? Szóval utána meg így írja, hogy akkor majd kitaláljuk, hogy pénteken mit csináljunk. Hát, BULIZNI FOGUNK, mert azt mondtam. :) Úgyhogy ez a nagy harci helyzet.

Szerző: Vyky  2012.01.04. 12:14 Szólj hozzá!

Címkék: isten buli fekete szőke randi szeretlek helyzet mert azt mondtam

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr683518890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása