Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 Most jutott eszembe. Ez az éles eszű azt akarja, hogy 25-én aludjak nála. Öööö, ok, biztosan. Inkább a hóhér. Ez a "pont nem érek rá". Inkább itthon fogok ülni, de bocsi, de nem érek rá. Nehogy már azt higgye magáról... Egyáltalán örülhet, hogy a 23-át nem mondtam le (amikor a szülinapom van... igen, igen anyukám karácsonyi ajándéka vagyok). 23-án az lesz a történet, hogy elvisz bulizni és inni. :D Ezt ÍGY KELL CSINÁLNI. :D Pedig én csak ötletként dobtam fel, de ő egyből igent mondott. Még az se biztos, hogy szilveszterkor vele leszek, bár azért jó lenne, mert kibaszunk az egós haverjával, mert körbetekerjük a kocsiját 8000 méter frissen tartó fóliával. :D Ezt anno csak poénból találtam ki, de mára ez véresen komoly kibaszássá nőtte ki magát.

Szerző: Vyky  2011.12.20. 21:45 Szólj hozzá!

Címkék: poén anyu szivatás egó ott alvás

A bejegyzés trackback címe:

https://dadogo.blog.hu/api/trackback/id/tr503479361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása